Quote from Guest on 5 January 2011, 17:19En långskuffare som gjort 5st 6-timmars.finns det ngn här ute som har en teori om vad som är bäst att stoppa i sig under långlopp?.kolhydratsintaget är ju inga större problem,snickers,nötter,vitargo osv.Dom sista loppen jag gjort har det blivit vitargo pr
En långskuffare som gjort 5st 6-timmars.finns det ngn här ute som har en teori om vad som är bäst att stoppa i sig under långlopp?.kolhydratsintaget är ju inga större problem,snickers,nötter,vitargo osv.Dom sista loppen jag gjort har det blivit vitargo pr
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 17:29flaggar tråden 🙂
flaggar tråden 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 17:57Skumtomtar
På årets första långpass.
Skumtomtar
På årets första långpass.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 20:03Salta grejor gör susen!
Buljong, köttbullar, chips, saltgurka - eller vad man tycker är mest "lättuggat".
Salta grejor gör susen!
Buljong, köttbullar, chips, saltgurka - eller vad man tycker är mest "lättuggat".
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 20:11I Uppsala serverades det ett år ägghalvor. Gudars så gott det var! Njutning på hög nivå!
Kallt kaffe är också riktigt gott, jag hittade en mugg som stått alena en stund bland de varma kopparna. Funkisen bad om ursäkt, trevligt och så men det begriper jag
I Uppsala serverades det ett år ägghalvor. Gudars så gott det var! Njutning på hög nivå!
Kallt kaffe är också riktigt gott, jag hittade en mugg som stått alena en stund bland de varma kopparna. Funkisen bad om ursäkt, trevligt och så men det begriper jag
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 20:14Favoriterna:
Svenska Lantchips. Naturella.
Almondys glutenfria mandeltårta mörk choklad.
Taifun sojabiffar med majs.
Torkad mango.
Favoriterna:
Svenska Lantchips. Naturella.
Almondys glutenfria mandeltårta mörk choklad.
Taifun sojabiffar med majs.
Torkad mango.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 20:20Det finns två skolor.
Den första går fort att avhandla: Kemikalieblandningar från t.ex. Vitargo eller Hammer.
Skola nr 2 som t.ex jag, Rune Larsson och K-G Nyström följer: Vanlig mat.
För detta alternativ finns några förhållningsregler: Maten ska vara
Det finns två skolor.
Den första går fort att avhandla: Kemikalieblandningar från t.ex. Vitargo eller Hammer.
Skola nr 2 som t.ex jag, Rune Larsson och K-G Nyström följer: Vanlig mat.
För detta alternativ finns några förhållningsregler: Maten ska vara
Quote from Sissel Svanøe on 6 January 2011, 10:20Nötkräm is the shit.
Fett, sött och kommer i praktisk portionsförpackning.
Nötkräm is the shit.
Fett, sött och kommer i praktisk portionsförpackning.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 13:38Vet att det finns en massa saker som vi provar,vissa funkar andra inte.Skall försöka vara lite tydligare i min fråga. ta som ett ex,under ett 6-timmars förbrukar jag ca 4000 kcal enl klockan.100g japp innehåller 430 kcal.Rent teoretiskt skulle det räcka a
Vet att det finns en massa saker som vi provar,vissa funkar andra inte.Skall försöka vara lite tydligare i min fråga. ta som ett ex,under ett 6-timmars förbrukar jag ca 4000 kcal enl klockan.100g japp innehåller 430 kcal.Rent teoretiskt skulle det räcka a
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 13:49Du kommer att hata japp redan efter 2:a biten 🙂
Jag gjorde en sån uträkning inför TEC, jag skulle ha nötchoklad, jordnötter, en bit frukt och köttbullar i olika intervaller för att täcka energibehovet och behovet av fett och kolhydrater. Packade små en
Du kommer att hata japp redan efter 2:a biten 🙂
Jag gjorde en sån uträkning inför TEC, jag skulle ha nötchoklad, jordnötter, en bit frukt och köttbullar i olika intervaller för att täcka energibehovet och behovet av fett och kolhydrater. Packade små en