Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 12:03Hej Janike.
Jag instämmer i det som Charlotte skriver och tror som hon att det troligen inte är någon större fara att du kommer att försvinna.
"Men vem vet, kroppen kanske stannar av viktnedgången snart. Ju mindre man väger desto mindre förbränner man j
Hej Janike.
Jag instämmer i det som Charlotte skriver och tror som hon att det troligen inte är någon större fara att du kommer att försvinna.
"Men vem vet, kroppen kanske stannar av viktnedgången snart. Ju mindre man väger desto mindre förbränner man j
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 12:11"Absolut Richard med en fortsatt god ton"
Gary, ska försöka, kanske måste sluta titta på Southpark, ibland går jag in i rollen som Cartman.
"Absolut Richard med en fortsatt god ton"
Gary, ska försöka, kanske måste sluta titta på Southpark, ibland går jag in i rollen som Cartman.
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 12:16Apropå lite väl grova lår. Skiljer det något på hur stora lårmusklerna blir med vilken kadens man cyklar, om det är extremt backigt m m. Eller ska man dra ned på maten, för att så gått det går, behålla löpeffektiva "fågelben"?
Apropå lite väl grova lår. Skiljer det något på hur stora lårmusklerna blir med vilken kadens man cyklar, om det är extremt backigt m m. Eller ska man dra ned på maten, för att så gått det går, behålla löpeffektiva "fågelben"?
Quote from Lena O on 1 July 2008, 12:28Jag tror att 100 mil på tre månader där 0 mil på ett år är normen kommer att absolut påverka kurvorna ... tills det bättre 😉
Jag tror att 100 mil på tre månader där 0 mil på ett år är normen kommer att absolut påverka kurvorna ... tills det bättre 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 12:40Framför allt blir kurvtagningen bättre med cykelträning.
Framför allt blir kurvtagningen bättre med cykelträning.
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 13:12Ibland får du in en poäng, David!
Ibland får du in en poäng, David!