Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVad äter ni för att väga upp all …
You need to log in to create posts and topics.

Trådar har en tendens att leva sitt eget liv, utan riktning och mål.

Var har den gamla hederliga instinkten tagit vägen? Jag går på den. Ät när du är hungrig. Jag menar väl.

Absolut Richard med en fortsatt god ton

Tjoflöjt! Eftersom det tydligen inte framgått så kan jag förtydliga med att jag nu äter när jag är hungrig och när jag känner att jag behöver det- inklusive innan, under och efter träning. Jag går ner i vikt på detta. Det är ok nu. Det är inte ok om ett t

Oavsett svaren och dissarna så är det väl bara att fråga på och skapa trådar när det passar. Frågar man inte får man inga svar och det finns ju inga dumma frågor... (H)

Dumma svar är också svar och har (oftast) lika stort berättigande som dumma frågor...

F.ö. tror jag att om du äter då du är hungrig, före, under och efter träning. Och du äter morgon middag kväll och ändå går ner i vikt så tror jag att du kanske behöver

Vi ser ut att ha samma tankar om kroppsformat och cykling. Jag cyklar gärna och mycket, ökar kapacitet och blir duktigare. Men vart hamnar kilona! Benen sväller som bötlagd torrjord och ser förståss fantastiskt trevligt ut. Men resten blir senigt och mage

Precis Jonas. (t+)

Man kan ju skriva här vad man har ätit ,för de handlar ju om mat och förbränning

Allvarligt talat: med 100 mil på tre månader är din cykling inte i närheten att så dramatiskt omforma din kropp till att dina kurvor skulle försvinna ens under förutsättning att du äter relativt normalt och utan något påtagligt ökat matintag. Det handlar