Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:32Men Hallå Marie.
Du "Hatar cocktailcyklare"
Ja antar att du då menar en som bara cyklar vid vakert väder, dvs en sån som jag, eller?
Och som cyklist är det väl en bra dryck, för det är ju jättemycket energi i en "cocktail". ( rätta mig om jag minns fe
Men Hallå Marie.
Du "Hatar cocktailcyklare"
Ja antar att du då menar en som bara cyklar vid vakert väder, dvs en sån som jag, eller?
Och som cyklist är det väl en bra dryck, för det är ju jättemycket energi i en "cocktail". ( rätta mig om jag minns fe
Quote from j sollerman on 30 June 2008, 17:34minst en cola om dagen gör susen för mig 😉
minst en cola om dagen gör susen för mig 😉
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:35Hej Kalle.
1.5 eller 2 l ?
Vänligen
P.
Hej Kalle.
1.5 eller 2 l ?
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 30 June 2008, 17:38de brukar variera. idag har jag druckit en 0,5 men de hinner säkert bli en till innan dagen är slut.. Sen om man har svårt att behålla vikten trots all cola så kan man toppa med godis
de brukar variera. idag har jag druckit en 0,5 men de hinner säkert bli en till innan dagen är slut.. Sen om man har svårt att behålla vikten trots all cola så kan man toppa med godis
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:49"Hatar cocktailcyklare"
Här är en solskenscyklist till.
"Hatar cocktailcyklare"
Här är en solskenscyklist till.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:50Jag är en pseudocyklist.
Jag är en pseudocyklist.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:51Ät vad du vill så länge det funkar och du trivs. Varför krångla?
Ät vad du vill så länge det funkar och du trivs. Varför krångla?
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 18:14jaa varför krångla.....keep it simple
jaa varför krångla.....keep it simple
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 18:49Jag äter lite jordnötter.
Jag äter lite jordnötter.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 20:27valnötter ,cashewnötter utan salt är smarrigt
valnötter ,cashewnötter utan salt är smarrigt