Quote from Camilla Höög on 30 June 2008, 16:54Lite snabba kolhydrater och protein direkt på/efter träningspasset. Utöver det är det massor med protein, fett och långsamma kolhydrater. Kött, fågel, fisk, nötter, rotfrukter...
Lite snabba kolhydrater och protein direkt på/efter träningspasset. Utöver det är det massor med protein, fett och långsamma kolhydrater. Kött, fågel, fisk, nötter, rotfrukter...
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 16:56Jag äter allt som smakar fågel, nästan inget som smakar fisk och massor av det mittemellan!
Jag äter allt som smakar fågel, nästan inget som smakar fisk och massor av det mittemellan!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 16:58David: Det måste vara det som kallas Birdie nam nam
David: Det måste vara det som kallas Birdie nam nam
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 16:59jannike du ska äta mer kolhydrater om du cykla intensivt :9
jannike du ska äta mer kolhydrater om du cykla intensivt :9
Quote from Elias Engqvist on 30 June 2008, 17:02Vad ska man göra om man andats ut jättemycket då?
Vad ska man göra om man andats ut jättemycket då?
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:05Sluta andas så mycket!
Sluta andas så mycket!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:06Jag äter allt. Och hela tiden. Frukost hemma, frukost på jobbet. Lunch på jobbet, eftermiddags- mellanmål på jobbet. Kvällsmat med familjen. Men inget fikande på kvällen och ingen läsk. Så håller jag mig igång. Annars hade jag dött. Ostbågar och snickers
Jag äter allt. Och hela tiden. Frukost hemma, frukost på jobbet. Lunch på jobbet, eftermiddags- mellanmål på jobbet. Kvällsmat med familjen. Men inget fikande på kvällen och ingen läsk. Så håller jag mig igång. Annars hade jag dött. Ostbågar och snickers
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:10Då är du cyklist med andra ord!
Då är du cyklist med andra ord!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:12Hepp! Syns väl på min avatar?
Hepp! Syns väl på min avatar?
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 17:14Är det före eller efter vurpan?
Är det före eller efter vurpan?