Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 17:53ling>>japp, men avsevärt mycket jobbigare 🙂 men kanske mer effektivt? Dock beroende på vad man vill vara bra på och hur mycket man tränar.
ling>>japp, men avsevärt mycket jobbigare 🙂 men kanske mer effektivt? Dock beroende på vad man vill vara bra på och hur mycket man tränar.
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2011, 17:54Magnus, jo det är så min ståvila ser ut ung. också! 🙂
Magnus, jo det är så min ståvila ser ut ung. också! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 18:50Hur man än gör så tränar man ju någonting, det är väl iaf bra? 😀
Hur man än gör så tränar man ju någonting, det är väl iaf bra? 😀
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 19:40Gah, datat i pulsklockan är helt kocko... GPS:en verkar fått frispel och pulsbandet glappat till max. Måste verkligen få tummen ur och byta bandet till 310:an. Plus komma ihåg att stänga av GPS:en när jag kutar inomhus. Nåja på´t igen om en vecka eller så
Gah, datat i pulsklockan är helt kocko... GPS:en verkar fått frispel och pulsbandet glappat till max. Måste verkligen få tummen ur och byta bandet till 310:an. Plus komma ihåg att stänga av GPS:en när jag kutar inomhus. Nåja på´t igen om en vecka eller så
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 19:42OK, funderat på var de kommer in, då är det bra att veta ungefär vad man skulle kunna byta ut. Tack!
(repeterar: Intervalltusingar och tröskeltusingar (= tempo) ...)
OK, funderat på var de kommer in, då är det bra att veta ungefär vad man skulle kunna byta ut. Tack!
(repeterar: Intervalltusingar och tröskeltusingar (= tempo) ...)