Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 08:02Tack för alla svar! 🙂
Tur att man frågade, nu kommer jag spara massa tusenlappar genom att inte köpa ny cykel! (V)
Tack för alla svar! 🙂
Tur att man frågade, nu kommer jag spara massa tusenlappar genom att inte köpa ny cykel! (V)
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 09:46Då blev det ju fel 😉
Vi vill att alla ska upptäcka cyklingens tjusning och den upptäcker man bäst på en bra cykel. Men det kommer flera år, många har kommit in i cyklingen på samma sätt som du genom att cykla något lopp på en förhållandevis enkel cykel
Då blev det ju fel 😉
Vi vill att alla ska upptäcka cyklingens tjusning och den upptäcker man bäst på en bra cykel. Men det kommer flera år, många har kommit in i cyklingen på samma sätt som du genom att cykla något lopp på en förhållandevis enkel cykel
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 09:55haha, men man vet ju aldrig! Byter jag däck och sadel så kanske jag ändå får en aha-upplevelse. Men med tanke på att jag redan köpt skidor för 6000 kr har jag inte så stor budget för resten av Tjejklassikern. Men jag kanske blir cykelfrälst och köper en f
haha, men man vet ju aldrig! Byter jag däck och sadel så kanske jag ändå får en aha-upplevelse. Men med tanke på att jag redan köpt skidor för 6000 kr har jag inte så stor budget för resten av Tjejklassikern. Men jag kanske blir cykelfrälst och köper en f
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 10:42David, den typ av däck det handlar om har alltid maxtryck på ca 5 bar.
David, den typ av däck det handlar om har alltid maxtryck på ca 5 bar.
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 14:15Inte mina men möjligtvis dina.
Inte mina men möjligtvis dina.
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 17:17Precis så började jag motionscykla. Först en kompisgrej på damcykel, man tränar ju på den så det var helt ok att köra de 10 milen. Men jag fick mersmak så nu äger jag oxå en racer!
Precis så började jag motionscykla. Först en kompisgrej på damcykel, man tränar ju på den så det var helt ok att köra de 10 milen. Men jag fick mersmak så nu äger jag oxå en racer!
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 18:39För att cykla Tjejvättern krävs några saker:
1. En cykel. Helst en med runda hjul.
2. Ben. Gärna 2 st.
3. Lite vilja.Du behöver inte köpa nånting extra!! Det är bara 10 mil. Kan Jessie cykla hela Vätternrundan på sin gammelmormors gamla cykel så kan d
För att cykla Tjejvättern krävs några saker:
1. En cykel. Helst en med runda hjul.
2. Ben. Gärna 2 st.
3. Lite vilja.
Du behöver inte köpa nånting extra!! Det är bara 10 mil. Kan Jessie cykla hela Vätternrundan på sin gammelmormors gamla cykel så kan d