Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Man kan aldrig riktigt lita på distanserna heller att det verkligen stämmer. Simningen han också vara motstöms. Stor skillnad på banor osv. Så att jämföra tider är svårt.

Du simmar iaf klart bättre än mig och jag har kört många triathlon och brukar vara

Vad man inte får är bl a att krypa. Vad jag förstått en regel som infördes efter IronMan på Hawaii 1997 om jag kommer ihåg rätt.
Personligen tycker jag det är en tråkig regel. Finns en ganska skojig video på Youtube som illustrerar detta. -Fast alla tycke

Usch, nej, krypa över mållinjen ser mycket illa ut. Någonstans måste man väl ändå dra gränsen.

The Crawl är inte skojjigt. Däremot mäktigt och inspirerande!

Jag tycker man ska få extrapoäng för att krypa!

Sandra: Just när det gäller så korta distanser som det gör i detta fall så blir det givetvis så att tiden i växlingszonen blir en större del av totalen än i längre lopp. Så det finns alltså en del tid att spara på att vara effektiv där.

Då det är ditt fö

Funderar på om bikinitopp verkligen är en bra idé. Överlåter till experterna att diskutera den saken.

Alltså, detta är fantastiskt! Tack för all info allihop. Jag återkommer säkert snart m fler frågor. =)

Verkar vara praktiskt att ha med sig en mindre plastback att ha grejorna i så att man håller ordning på dem i fållan. Är det ett bra sätt? Hört om folk som fått med sig fel våtdräkt hem mm.

Beroende på hur man är skapt är en sport-bh bättre än bikiniöverdel. Man ska ju springa sedan också.