Quote from Jonathan Lilja Lindström on 19 April 2013, 21:21Man kan aldrig riktigt lita på distanserna heller att det verkligen stämmer. Simningen han också vara motstöms. Stor skillnad på banor osv. Så att jämföra tider är svårt.
Du simmar iaf klart bättre än mig och jag har kört många triathlon och brukar vara
Man kan aldrig riktigt lita på distanserna heller att det verkligen stämmer. Simningen han också vara motstöms. Stor skillnad på banor osv. Så att jämföra tider är svårt.
Du simmar iaf klart bättre än mig och jag har kört många triathlon och brukar vara
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 22:47Vad man inte får är bl a att krypa. Vad jag förstått en regel som infördes efter IronMan på Hawaii 1997 om jag kommer ihåg rätt.
Personligen tycker jag det är en tråkig regel. Finns en ganska skojig video på Youtube som illustrerar detta. -Fast alla tycke
Vad man inte får är bl a att krypa. Vad jag förstått en regel som infördes efter IronMan på Hawaii 1997 om jag kommer ihåg rätt.
Personligen tycker jag det är en tråkig regel. Finns en ganska skojig video på Youtube som illustrerar detta. -Fast alla tycke
Quote from Funbeat user on 19 April 2013, 23:06Usch, nej, krypa över mållinjen ser mycket illa ut. Någonstans måste man väl ändå dra gränsen.
Usch, nej, krypa över mållinjen ser mycket illa ut. Någonstans måste man väl ändå dra gränsen.
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 16:08The Crawl är inte skojjigt. Däremot mäktigt och inspirerande!
The Crawl är inte skojjigt. Däremot mäktigt och inspirerande!
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 10:48Jag tycker man ska få extrapoäng för att krypa!
Jag tycker man ska få extrapoäng för att krypa!
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 16:56Sandra: Just när det gäller så korta distanser som det gör i detta fall så blir det givetvis så att tiden i växlingszonen blir en större del av totalen än i längre lopp. Så det finns alltså en del tid att spara på att vara effektiv där.
Då det är ditt fö
Sandra: Just när det gäller så korta distanser som det gör i detta fall så blir det givetvis så att tiden i växlingszonen blir en större del av totalen än i längre lopp. Så det finns alltså en del tid att spara på att vara effektiv där.
Då det är ditt fö
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 18:27Funderar på om bikinitopp verkligen är en bra idé. Överlåter till experterna att diskutera den saken.
Funderar på om bikinitopp verkligen är en bra idé. Överlåter till experterna att diskutera den saken.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 10:05Alltså, detta är fantastiskt! Tack för all info allihop. Jag återkommer säkert snart m fler frågor. =)
Alltså, detta är fantastiskt! Tack för all info allihop. Jag återkommer säkert snart m fler frågor. =)
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 11:16Verkar vara praktiskt att ha med sig en mindre plastback att ha grejorna i så att man håller ordning på dem i fållan. Är det ett bra sätt? Hört om folk som fått med sig fel våtdräkt hem mm.
Verkar vara praktiskt att ha med sig en mindre plastback att ha grejorna i så att man håller ordning på dem i fållan. Är det ett bra sätt? Hört om folk som fått med sig fel våtdräkt hem mm.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 14:46Beroende på hur man är skapt är en sport-bh bättre än bikiniöverdel. Man ska ju springa sedan också.
Beroende på hur man är skapt är en sport-bh bättre än bikiniöverdel. Man ska ju springa sedan också.