Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 11:06Åh tack Stina. Kände hur min stegrande 40-årskris planade ut lite av det inlägget. 😀
Åh tack Stina. Kände hur min stegrande 40-årskris planade ut lite av det inlägget. 😀
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 11:27Tack Stina, men det är inte i efterskott. Det är helt rätt dag.
Tack Stina, men det är inte i efterskott. Det är helt rätt dag.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 12:58Hi hi.... bäst i sängen efter 40!! Jaha då var ju allt innan helt onödigt då? Kurvan för män, är den 1/kvinnans? Och var går brytpunkten för dessa två 😉
Hi hi.... bäst i sängen efter 40!! Jaha då var ju allt innan helt onödigt då? Kurvan för män, är den 1/kvinnans? Och var går brytpunkten för dessa två 😉
Quote from Jan Lundquist on 14 September 2008, 17:42Ok Helena.!
BILD:http://www.magnusunna.com/wp-content/uploads/2007/10/grattis.jpg
Ok Helena.!
BILD:http://www.magnusunna.com/wp-content/uploads/2007/10/grattis.jpg
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:32Tack!
Fortfarande mycket Sport & smek i denna grupp...:-)
Tack!
Fortfarande mycket Sport & smek i denna grupp...:-)
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:39mmm verkligen.... ni är ju mer frispråkiga på den öppna, hi hi! Vi får väl fortsätta där och chocka de andra helt enkelt 😉
mmm verkligen.... ni är ju mer frispråkiga på den öppna, hi hi! Vi får väl fortsätta där och chocka de andra helt enkelt 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 20:54"porrtråden" spårar ur 🙂
"porrtråden" spårar ur 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 18:54Jag vet inte ifall jag kan chocka med något så här i början, men nu är även jag här! 🙂
Jag hoppas att jag kan bidra med lite snart!
Jag vet inte ifall jag kan chocka med något så här i början, men nu är även jag här! 🙂
Jag hoppas att jag kan bidra med lite snart!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 18:56Vi kanske borde ha en gräns att inläggen inte får vara för pryda!?
Vi kanske borde ha en gräns att inläggen inte får vara för pryda!?
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 19:00Wow, det är hårda bud härinne. Skulle tro att det här är en av de få grupperna med minimikrav på snuskighet i alla inlägg... Tror jag kommer bli utsparkad, ärligt talat! 🙁
Wow, det är hårda bud härinne. Skulle tro att det här är en av de få grupperna med minimikrav på snuskighet i alla inlägg... Tror jag kommer bli utsparkad, ärligt talat! 🙁