Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 23:57Hur är spelreglerna för Trivial Pussiut?
Hur är spelreglerna för Trivial Pussiut?
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 23:59Jadu H, vi måste ta det med Hans, han har iden och jag copyskyddar namnet. Men jag kan ju gissa hur han vill få till det. Kul porrigt och med roliga alternativ misstänker jag 🙂
Jadu H, vi måste ta det med Hans, han har iden och jag copyskyddar namnet. Men jag kan ju gissa hur han vill få till det. Kul porrigt och med roliga alternativ misstänker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:43Ja hur är det där egentligen. Jag tror inte jag har sett någon brasilian i alla fall
å andra sidan tränar jag på Friskis & Svettis och det är ju inte så supertrendigt.
Ja hur är det där egentligen. Jag tror inte jag har sett någon brasilian i alla fall
å andra sidan tränar jag på Friskis & Svettis och det är ju inte så supertrendigt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:45🙁
jag har blivit förkyld (som ett stort antal här) och nu måste jag boka
av en dejt ikväll 🙁
🙁
jag har blivit förkyld (som ett stort antal här) och nu måste jag boka
av en dejt ikväll 🙁
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 19:34Aj då, risk att hon tror du fått kalla fötter...Krya på dig!
Aj då, risk att hon tror du fått kalla fötter...Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 19:37Är ni alla på språng ikväll, eller får jag sällskap till mitt vin här inne?
Är ni alla på språng ikväll, eller får jag sällskap till mitt vin här inne?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 19:41tack!
nej det tror jag inte, jag ska ringa henne på söndag.
Trist bara att boka av så kort tid innan.Hur går det med din festplanering?
tack!
nej det tror jag inte, jag ska ringa henne på söndag.
Trist bara att boka av så kort tid innan.
Hur går det med din festplanering?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 19:44Det går bra, tack. Har släpat massa dricka idag...
Det går bra, tack. Har släpat massa dricka idag...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 19:46Drickasläpning det kan du nästan sätta upp i träningskalendern.
VÄLDIGT lungt i singelforumet idag.
Drickasläpning det kan du nästan sätta upp i träningskalendern.
VÄLDIGT lungt i singelforumet idag.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 20:01Styrketräningen borde det väl hamna på?
Styrketräningen borde det väl hamna på?