Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Han kanske inte accepterar fler än oss? 🙂

åhå! Sanningen är att vi inte verkar vara så många. Kanske detta avslöjat vilka som VERKLIGEN är singlar hi hi! Ingen på kö in här ännu 🙁 Ja ja det löser sig!

Lets talt dirty: Tycker ni tjejer att även killar ska raka sig nertill? Jag uppskattar ju at

Oj, oj, oj, vad mycket sport och smek det är här. Är så dålig på att komma igång, så hoppades att någon annan skulle göra det. Men icke...

Jag tycker inte de behöver det, men reagerar nog lite om jag ser en tjej som är helt orakad. Nej, jag tycker inte allt måste vara jämställt:-)

Intressant. Jag läser ofta i tidningar om hur vanligt det är med "brasilian" osv.
Men tjejer hur vanligt är det egentligen?
Jag menar inte att ni ska svara om er själva men ni är ju definitivt oftare i tjejomklädningsrum än jag.

Själv är nog lite skeptis

Helt kalt är inte så vanligt, men helt orakat är väldigt ovanligt.

Raka sig schmaka sig.

Jag ansar lite då och då, för ibland ser det bara för otrevligt ut. Känns otrevligt också.

Jag tror ju att det är vanligare nu än för tio femton år sedan. Går mode i allt, eller så är det praktiskt ibland. Jag ska dock tillstå att en rakad är väldigt härlig. Tror även att det blir vanligare bland killar, tror var ordet. Hans vi får dra en stati

Vad säger tjejen då?
När du ansar henne alltså

Hur är det i herromklädningsrummet då?