Quote from Jan Lundquist on 10 September 2008, 22:08Jorå, jag var med på både MP och Match förra sommaren. Alla killar gillade att träna och var inte överviktiga. De hade intressanta jobb och bra lön.
Tjenare, bättre verklighetsförankring efterlyses bland allmänheten..
Jorå, jag var med på både MP och Match förra sommaren. Alla killar gillade att träna och var inte överviktiga. De hade intressanta jobb och bra lön.
Tjenare, bättre verklighetsförankring efterlyses bland allmänheten..
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:08Aha det sprutar, ha ha!! Jag såg inte det förut.
Aha det sprutar, ha ha!! Jag såg inte det förut.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:09Håller med! Jag fick inte det att stämma, hur kan alla ha det så jäkla bra?! Då har man ju inget att komma med. Dom tränar inte, de bantar tror jag.....
Håller med! Jag fick inte det att stämma, hur kan alla ha det så jäkla bra?! Då har man ju inget att komma med. Dom tränar inte, de bantar tror jag.....
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:11Jag har provat flera dejtingsajter till och från några år och tycker det variera mycket. Tyvärr är ju pressentationerna väldigt lika. Alla killar tränar regelbundet, men när man träffar dem visar det sig att det var några år sedan..
Jag har provat flera dejtingsajter till och från några år och tycker det variera mycket. Tyvärr är ju pressentationerna väldigt lika. Alla killar tränar regelbundet, men när man träffar dem visar det sig att det var några år sedan..
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:20Jag var med om en dråplig/sorglig historia..... Hon satt tydligen i rullstol, hade varit med om en olycka. Hon såg bra ut, bra familjebakgrund, adlig och hela baletten. Jag fick veta detta samma dag som daten, snopet nog! Hade två barn. Ok det kan jag ta,
Jag var med om en dråplig/sorglig historia..... Hon satt tydligen i rullstol, hade varit med om en olycka. Hon såg bra ut, bra familjebakgrund, adlig och hela baletten. Jag fick veta detta samma dag som daten, snopet nog! Hade två barn. Ok det kan jag ta,
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:20Bara varit på spraydate, hade ingen stereotyp presentation, men inte fan hjälpte det 😉 Tror det krävs en speciell typ av människor för att uppskatta mig! Höhöh.
Bara varit på spraydate, hade ingen stereotyp presentation, men inte fan hjälpte det 😉 Tror det krävs en speciell typ av människor för att uppskatta mig! Höhöh.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:21Vi uppskattar dig, du ä en rolig jäkel, lagom med självironi om man säger så ha ha
Vi uppskattar dig, du ä en rolig jäkel, lagom med självironi om man säger så ha ha
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:23Jag tror man ska se till att träffas snabbt IRL, så man inte hinner bygga upp en felaktig bild av någon som kanske inte varit helt ärlig i sin presentation. Presentationen säger egentligen ingenting...
Jag tror man ska se till att träffas snabbt IRL, så man inte hinner bygga upp en felaktig bild av någon som kanske inte varit helt ärlig i sin presentation. Presentationen säger egentligen ingenting...
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:39En märklig företeelse är alla de som gärna mailar i evighet men inte gärna vill nåt mer. Tror det är många som inte alls är singlar uan bara är ute efter lite intressant bekräftelse på date-sidorna. synpunkter?
En märklig företeelse är alla de som gärna mailar i evighet men inte gärna vill nåt mer. Tror det är många som inte alls är singlar uan bara är ute efter lite intressant bekräftelse på date-sidorna. synpunkter?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:44Jag tror det finns osäkerhet bakom den idoga mailandet eller att man inte vill vara FÖR rakt på sak. Man vill inte att den andra ska tro att man är desperat eller har brottom.
Jag tror det finns osäkerhet bakom den idoga mailandet eller att man inte vill vara FÖR rakt på sak. Man vill inte att den andra ska tro att man är desperat eller har brottom.