Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:45Även det att de inte är singlar...... jo det finns nog de också.
Även det att de inte är singlar...... jo det finns nog de också.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:49Tror också att många har flera dejter på gång och då mejlar de bara med vissa i väntan på att se hur det går med de andra. Har hänt många gånger att killar föreslagit en dejt och sen varit som bortblåsta när det är dax att träffas.
Tror också att många har flera dejter på gång och då mejlar de bara med vissa i väntan på att se hur det går med de andra. Har hänt många gånger att killar föreslagit en dejt och sen varit som bortblåsta när det är dax att träffas.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:49En annan intressant grej är de som inte är singlar utan tvärtom gifta men ändå sätter ut BILD på sej själva på sajterna....jamenar va? Otrohet är väl ingen höjdare men att dessutom skylta så tydligt med det? Är inte det ännu konstigare?
eller är det nåt j
En annan intressant grej är de som inte är singlar utan tvärtom gifta men ändå sätter ut BILD på sej själva på sajterna....jamenar va? Otrohet är väl ingen höjdare men att dessutom skylta så tydligt med det? Är inte det ännu konstigare?
eller är det nåt j
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:51Kanske olyckligt gifta som VILL bli upptäckta.
Kanske olyckligt gifta som VILL bli upptäckta.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 16:13Inte ett enda inlägg här på hela dagen!!
Inte ett enda inlägg här på hela dagen!!
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 16:18Helena,
det kan ju bero på att jag blivit medlem här nu. 😉
Helena,
det kan ju bero på att jag blivit medlem här nu. 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:03Jag tänkte skriva att vi borde förbjuda cykelsnack i trådarna, men jag glömde visst posta det imorse!
Jag tänkte skriva att vi borde förbjuda cykelsnack i trådarna, men jag glömde visst posta det imorse!
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:05Lömsk
Håller med dig. Börjar ana varför det är så många cyklister som är singlar. Pratar de om annat? Fast å andra sidan borde de väl bilda små minikluster av cyklister och bli ihop med varandra. Å tredje sidan verkar en del cyklister gå igång mer på cyke
Lömsk
Håller med dig. Börjar ana varför det är så många cyklister som är singlar. Pratar de om annat? Fast å andra sidan borde de väl bilda små minikluster av cyklister och bli ihop med varandra. Å tredje sidan verkar en del cyklister gå igång mer på cyke
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 18:46Inte många medlemmar än. Kanske beror på att Micael inte är inloggad och kan acceptera medlemsskapet?
Inte många medlemmar än. Kanske beror på att Micael inte är inloggad och kan acceptera medlemsskapet?
Quote from Jan Lundquist on 11 September 2008, 22:42Micael skrev just i singelavdelningen. Nu går jag snart och lägger mig igen.
Sov gott kamrater!
Micael skrev just i singelavdelningen. Nu går jag snart och lägger mig igen.
Sov gott kamrater!