Quote from Tobias Barkman on 11 November 2014, 15:00Och om man är snål: köp sesamolja direkt. Kan ju användas i matlagning, som massageolja, hudvård etc också 🙂
Och om man är snål: köp sesamolja direkt. Kan ju användas i matlagning, som massageolja, hudvård etc också 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 07:54Ett tips är så klart att gå till öron/näsa/hals-läkare. En anhörig till mig hade stora problem med spontana näsblödningar, utan provokation och flera gånger per dag under vissa perioder, där vi (och husläkaren) trodde att det bästa skulle vara att bränna
Ett tips är så klart att gå till öron/näsa/hals-läkare. En anhörig till mig hade stora problem med spontana näsblödningar, utan provokation och flera gånger per dag under vissa perioder, där vi (och husläkaren) trodde att det bästa skulle vara att bränna
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 10:59Tack för tipsen! Som sagt jag tyckte sprayen kändes "sådär", och är helt klart öppen för andra produker som gör jobbet utan den känslan!
Tack för tipsen! Som sagt jag tyckte sprayen kändes "sådär", och är helt klart öppen för andra produker som gör jobbet utan den känslan!