Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skulle gått ut och dansat ikväll med en kompis som nu blivit sjuk, men jag var sugen på att gå ut. Övriga kompisar har barn, så de kan man inte få med ut utan att planera i förväg. Vad göra?

Hur brukar ni göra om ni är riktigt sugna på att gå ut, men in

Vad tråkigt att din kompis blivit sjuk så att du inte kom ut. Jag tror ändå
det är bäst att vara 2 när man går ut. Så att du kan säga att du passar din kompis väska när nån "bonnig" kavaljer vill bjuda upp och så att du har nån att gå på
toaletten med. N

Jag går ALLTIDensam på toan, förstår inte dem som alltid går två och två. Mitt toabesök är en privatsak:-)

Det är väl ingen som tittar konstigt på dig om du går ut själv. Om någon mot förmodar skulle göra det så är det inget att bry sig om.
Du ser ju bra ut och verkar vara social så du blir säkert uppvaktad och får en trevlig kväll även utan din kompis.

Jag tror att en ensam tjej blir uppvaktad direkt om hon går ut själv. Men alltså
det är bra att vara två och kunna bolla med dialogen och hantera den som vaktar upp. En ensam tjej tror jag är utsatt och kan hamna i tråkigheter. Sorry men det är så jag tro

Oj, är det så illa?? Då kanske man ska ta med sig en stor stark karl istället...?

Ja, det är ju det ultimata såklart. Bra för din image med, att gå ut med en kille, alltså.

Jag vet ju inte hur det var innan, men jag tror knappast att världen är hårdare idag än tidigare. Jag lever i tron om att media bevakningen och människors medvetenhet om problemen är det som har ändrats.

Ett förslag till att göra en afton när kvällsplane

Jag tycker absolut att man kan gå ut själv... När jag är på bus brukar vi sällan stå ihop i en ring, kan bero på mig då jag är en gammal Croupier å brukar dra mig till Blackjacken...
Men som tjej utan synbart sällskap lockar man till mer samtal (H:)

mm det gör ni....
Bio e ett bra tips, det brukar jag sysselsätta mig med på resor. Utgång själv har jag aldrig gjort, men nu börjar det bli enda alternativet om man vill gå på krogen...
Själv har jag en dejt med min dammsugare och sen har jag gjort allt j