Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 18:44Om du bara visste vad skrämmande ni är.
Om du bara visste vad skrämmande ni är.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:45Jag skulle idag aldrig gå ut själv, för jag är inte intresserad av att bli raggad på, men är man det så lär det ju va toppen att gå ut som ensam tjej på vissa ställen iaf. Har hört talas om att Garbos eller vad den heter i Sumpan är bra om man vill träffa
Jag skulle idag aldrig gå ut själv, för jag är inte intresserad av att bli raggad på, men är man det så lär det ju va toppen att gå ut som ensam tjej på vissa ställen iaf. Har hört talas om att Garbos eller vad den heter i Sumpan är bra om man vill träffa
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:49Gå ut du!
ALLIE: Blue Moon Bar ligger INTE på Kungsgatan!
Gå ut du!
ALLIE: Blue Moon Bar ligger INTE på Kungsgatan!
Quote from Fredric Lagerström on 3 January 2009, 18:54Jag var faktiskt ute själv i somras när jag var ute och cyklade. I Varberg
gick jag ut och ställde mej i baren, såg att det satt två tjejer vid ett bord i närheten, kaxade upp mej lite och gick dit och frågade om jag fick slå mej ner.
Det blev en trevlig
Jag var faktiskt ute själv i somras när jag var ute och cyklade. I Varberg
gick jag ut och ställde mej i baren, såg att det satt två tjejer vid ett bord i närheten, kaxade upp mej lite och gick dit och frågade om jag fick slå mej ner.
Det blev en trevlig
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:55Härligt initiativ, svarar cykeln bra?
Härligt initiativ, svarar cykeln bra?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:57Jo Blue Moon bar låg på Kungsgatan. Nytt namn same shit.
Jo Blue Moon bar låg på Kungsgatan. Nytt namn same shit.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:59Precis, fast lokalen är bra mycket mindre, personligen tycker jag det var en miss att flytta in på gamla Alexandra, men det blev som det blev...
Precis, fast lokalen är bra mycket mindre, personligen tycker jag det var en miss att flytta in på gamla Alexandra, men det blev som det blev...
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 18:59Ni menar inte Blue Oyster?
Ni menar inte Blue Oyster?
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:02Hon menade Blue moon bar på Rue de roi i Frankrike. Självfallet. Allie, den läste jag allt!
Hon menade Blue moon bar på Rue de roi i Frankrike. Självfallet. Allie, den läste jag allt!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:06Haha, nä, det hade säkert varit mer spännande, men jag menar Kungsgatan i Stockholm. Stället som förr hette Tiger, sen Blue Moon Bar och nu tydligen något annat. Vad heter det nu? Jag har själv aldrig varit där, har bara hört att det raggades mycket där f
Haha, nä, det hade säkert varit mer spännande, men jag menar Kungsgatan i Stockholm. Stället som förr hette Tiger, sen Blue Moon Bar och nu tydligen något annat. Vad heter det nu? Jag har själv aldrig varit där, har bara hört att det raggades mycket där f