Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVad går ni igång på?
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker även att det är fantastiskt gott med en klick potatissallad på chips. Mao kanske det är jag som gillar konstiga saker.

...

Mmmm chiiips...

ahaaa, sånna där... tjaaa, vi har väl alla våra böjelser och begär ... jag menar, potatissallad på chips... jisses, vad ska de komma på härnärst

😉

För mig är naket och för mkt hud avtändande. Ben och armar (dock inte axlar) är okej men absolut inte mage och djupt urringade linnen. Usch.

Bah, nu sitter jag och känner mig osexig här bara för att det är varmt 🙁

oooo, låga jeans och "för kort" tröja är nog tvärtom för mig ... helt fel för mig blir det i kombination med en såndär kringelikroktattuering som "alla" skulle ha för nått år sen. Huva. Inget jag går igång på, tyvärr, många som har det ju.

En annan sak jag verkligen går igång på är en bra sångröst. Bra exempel på vad jag gillar i det avseendet är Alannah Myles, P!nk och Linda Perry när de är som bäst.

Vacker handstil går inte av för hackor heller. Jobbar på posten nu under sommaren, och ib

Nu blev jag ju tvungen att ställa mig med ryggen mot spegeln och kolla. Och tammefanken - jag har smilgropar!
Isses. Och det blev man varse på en träningssajt. I en singeltråd.

Nu måste jag också gå till spegeln och kolla!

Jag skulle vilja möta er grabbar som drömmer om självständiga tjejer med munläder. Jag betecknar mig själv som en sådan och jag måste säga att det är få killar som verkligen vågar möta mig.

T ex: När jag är ute och seglar själv med mina två ungar tittar

Stina - Vi drömmer om dem, men inte fan kan vi hantera dem... vi är ju i singel-forument trots allt.