Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

(t+)

Micrar stekt ryggbiff, kokar couscous och blandar i tomat och paprika. Tvättar två maskiner i tvättstugan, anmäler och betalar CykelVasan 2015 och ser den ganska dåliga filmen the Departed. Har sällskap av en rödtabby katt som har siktat in sig på mina ch

Kom ihåg att utan mörkret vore ljuset ingenting.

Jaha Fredagskväll????
Nä nu är det söndagskväll och jag njuter av vin efter tjockt helgarbete som avslutas med 1 tim go cykel träning i höstskrud o fullt ös. Och ingen vill snacka med mej så här dags
Måndag morgon för de flesta väntas och Gunde Svans ping

Efter vissa besvikelser så är detta en nykterist, det vore inte helt fel att följa det exemplet.

Favorit i repris - i soffan framför tv:n ????

Det är intressant att man en vardagskväll har svårt att komma i säng innan kl 24 men en fredagskväll så kan man inte hålla sig vaken längre än 22:30. Det positiva är väl att man vaknar hyfsat tidigt på lördagen och har hela dagen framför sig 🙂

var på bio med en kompis och såg The Maze Runner. Helt ok film, men känns lite som man försökt härma Hunger games med den. Verkar också bli en serie.

Käkar chips och dricker säsongens första julmust! Ja, jag vet, man ska vänta till första advent innan man börjar med musten, men den stod och ropade på mig när jag handlade mat idag, så nu blev det en tjuvstart. I övrigt händer inte mycket här hemma ikväl

Var ute och handlade mat, öl och och betalade för vinterservice på pendelcykeln.