Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Själv sitter jag hemma med resterna av dagens migrän. Men det går ingen nöd på mig, har ju FB...:-)

Själv så håller jag på att få barnen i säng.. Det blev lite extra bråttom nu när jag insåg att jag tackade ja till att spela innebandy imorrn förmiddag...Men det ska bli kul! 🙂

Annars så hänger jag här och på andra div dejtningsiter + MSN!

Tvättar.

Jag håller på och packar väskan inför morgondagens äventyr på Lidingö. Kom på att jag kanske ska bestämma vart jag ska ställa bilen och hur dags jag behöver åka hemifrån och en massa såna grejer som jag förträngt hittills. Jag har i alla fall redan varit

Lyckat till i Lidingöskogarna i morgon. Skall själv ge mig på det för första gången 😉

Det blir första gången på Lidingö för mig också, och jag börjar lite lagom i motionsklassen. 15 km kommer räcka rätt bra, det är jag övertygad om! Hoppas att det ska ge mersmak, och då får man väl ge sig på "det riktiga" loppet så småningom. Lycka till sj

Fredagskvällen har tillbringats på Lidingö.

Okej, Fredrik, men nu när vi vet vad du är, så ska vi kanske inte fråga vad du gör! 🙂

Så det var några singlar hemma iaf:-) Jag ser en film, men tittade in här under reklamen.

Jag har varit på middag och fått en superfin blombukett. Nu sitter jag här och glor.
Inget roligt på TV. Inget roligt på nätet. Har jag tvättid imorgon? Ska man sova?