Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVad gör proffscyklisterna väl på …
You need to log in to create posts and topics.

Jag skrev ett brev till ombudsmannen, lär väl knappast göra någon skillnad men...

Jag skrev några rader också. Hoppas på att de gör skillnad

Bra att ni skriver till dom. Det är lätt att sitta och beklaga si i forum, men sånt förändrar ingenting. Direktkontakt är det enda som kan förändra nåt.

Skrev ett litet brev jag med. Jag tror de lyssnar även på arga osakliga brev, bara de är tillräckligt många och handlar om samma inslag så jag struntade blankt i hur jag formulerade mig.

Jag föreslog att sportpanelen skulle byta karriär till romanförfatt

Bruse: Ska vi räkna med att se dig i tv-soffan konfronterandes Sportpanelen inom kort?

Nej, det finns de som kan mer än mig, men uppenbarligen kan jag mer än TV 4:s "skjutjärnsreportrar".

Skratta åt det där med att de ska bli romanförfattare. Det var skoj.

Skicka dit Roberto Vacchi istället 😉

Nej, nej Roberto kan ju få ställa upp som expert då dom snackar NHL eller fotboll.

> Nej, nej Roberto kan ju få ställa upp som expert då dom snackar NHL eller fotboll.

Det kan inte bli samma grej. Han är seriös så han skulle se till att läsa på ordentligt för att inte bete sig korkat.

Det verkar som om Hegerfors varit ordförande i Cykelfrämjandet så han anser sig kanske ha kompetens för att kommentera all slags cykling...
Jag kan inte ens se hela klippet för det är så pinsamt!