Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 09:39Jag skrev ett brev till ombudsmannen, lär väl knappast göra någon skillnad men...
Jag skrev ett brev till ombudsmannen, lär väl knappast göra någon skillnad men...
Quote from j sollerman on 20 May 2009, 10:01Jag skrev några rader också. Hoppas på att de gör skillnad
Jag skrev några rader också. Hoppas på att de gör skillnad
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 10:11Bra att ni skriver till dom. Det är lätt att sitta och beklaga si i forum, men sånt förändrar ingenting. Direktkontakt är det enda som kan förändra nåt.
Bra att ni skriver till dom. Det är lätt att sitta och beklaga si i forum, men sånt förändrar ingenting. Direktkontakt är det enda som kan förändra nåt.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 10:11Skrev ett litet brev jag med. Jag tror de lyssnar även på arga osakliga brev, bara de är tillräckligt många och handlar om samma inslag så jag struntade blankt i hur jag formulerade mig.
Jag föreslog att sportpanelen skulle byta karriär till romanförfatt
Skrev ett litet brev jag med. Jag tror de lyssnar även på arga osakliga brev, bara de är tillräckligt många och handlar om samma inslag så jag struntade blankt i hur jag formulerade mig.
Jag föreslog att sportpanelen skulle byta karriär till romanförfatt
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 10:12Bruse: Ska vi räkna med att se dig i tv-soffan konfronterandes Sportpanelen inom kort?
Bruse: Ska vi räkna med att se dig i tv-soffan konfronterandes Sportpanelen inom kort?
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 10:14Nej, det finns de som kan mer än mig, men uppenbarligen kan jag mer än TV 4:s "skjutjärnsreportrar".
Skratta åt det där med att de ska bli romanförfattare. Det var skoj.
Nej, det finns de som kan mer än mig, men uppenbarligen kan jag mer än TV 4:s "skjutjärnsreportrar".
Skratta åt det där med att de ska bli romanförfattare. Det var skoj.
Quote from j sollerman on 20 May 2009, 10:14Skicka dit Roberto Vacchi istället 😉
Skicka dit Roberto Vacchi istället 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 10:25Nej, nej Roberto kan ju få ställa upp som expert då dom snackar NHL eller fotboll.
Nej, nej Roberto kan ju få ställa upp som expert då dom snackar NHL eller fotboll.
Quote from ellen olsson on 20 May 2009, 10:27> Nej, nej Roberto kan ju få ställa upp som expert då dom snackar NHL eller fotboll.
Det kan inte bli samma grej. Han är seriös så han skulle se till att läsa på ordentligt för att inte bete sig korkat.
> Nej, nej Roberto kan ju få ställa upp som expert då dom snackar NHL eller fotboll.
Det kan inte bli samma grej. Han är seriös så han skulle se till att läsa på ordentligt för att inte bete sig korkat.
Quote from Bengt Askerfelt on 20 May 2009, 10:30Det verkar som om Hegerfors varit ordförande i Cykelfrämjandet så han anser sig kanske ha kompetens för att kommentera all slags cykling...
Jag kan inte ens se hela klippet för det är så pinsamt!
Det verkar som om Hegerfors varit ordförande i Cykelfrämjandet så han anser sig kanske ha kompetens för att kommentera all slags cykling...
Jag kan inte ens se hela klippet för det är så pinsamt!