Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVad gör proffscyklisterna väl på …
You need to log in to create posts and topics.

Och det vill jag läsa, vad du skrev Charlotta. Du har förmågan att uttrycka dig klart och rakt på solar plexus. Förväntar mig det nu med.

Referera till:

NYHETSMORGON
"Sensationell framgång för Lövkvist"
Måndag 18 maj 2009

http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1002252&selId=1.923808&currPage=4&renderingdepartment=2.34562

Jag fick svar...

Vet inte om det är "etiskt" korrekt att publicera ett sådant på Internet ?

Mitt brev löd iallafall, nu kan jag inte så vansinnigt mycket (faktiskt ganska lite) om proffscykling så ni får ta det för var det är:

Bäste Ombudsman,

Jag mås

P.S. Jag ser att brevet var vidarebefodrat så jag antar att många fler som uppmärksammat inslaget har fått exakt samma svar...

De har säkert skickat ett standardsvar till alla som har hört av sig.
Jag föredrog att skriva i deras åsiktsforum på hemsidan.

Det här var svaret jag fick av tittarombudsmannen

"Hej Niclas,

Detta är en panel där medlemmar är med för att tycka om olika saker i sportens värld. Dom tycker om resultat och om prestationer.

De har starka och olika åsikter i olika frågor och de är

Standard svar! jag som trodde Astrid skrev personligt till mig bara miiiiggg!

Läs nedan kolla följande citat:

"Dom tycker om resultat och prestationer!"

Syftar de på att de tycker om resultat och prestationer..alltså att de gillar resultat och prestat

De börjar väl bli trötta på alla som mailat och klagat 😉

Har inte en ansvarig utgivare ansvaret för vad som sägs och trycks på en tidning och på en tv-kanal? det trodde jag aif.

Jag gjorde som David och fick ett icke-svar till svar. Vilket väl iofs var mer än jag väntat mig.
Svaret gick ut på att panelen inte för fram fakta utan personliga åsikter, felaktigheter får inte förekomma.
Undrar om hon som skrev det svaret har sett insl