Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:37Hmmm, en mailrobot som heter Astrid....
Hmmm, en mailrobot som heter Astrid....
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:38Så här beskriver TV4 sig själva: "TV4-Gruppen har levererat engagerande nyheter och underhållning med bredd och kvalitet till svenska folket i snart två årtionden"
Skriv tillbaka och fråga TV4 hur väl de tycker nämnda panelprogram lever upp till det där
Så här beskriver TV4 sig själva: "TV4-Gruppen har levererat engagerande nyheter och underhållning med bredd och kvalitet till svenska folket i snart två årtionden"
Skriv tillbaka och fråga TV4 hur väl de tycker nämnda panelprogram lever upp till det där
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:41"Anser ni att alla cyklister är dopade?"
"Alla utom de svenska.... hahahahah!""... en hälsning till granskningsnämnden: vi påstår inte att alla cyklister är dopade"
"Njae.... alla utom de svenska... hahahaha!
"Anser ni att alla cyklister är dopade?"
"Alla utom de svenska.... hahahahah!"
"... en hälsning till granskningsnämnden: vi påstår inte att alla cyklister är dopade"
"Njae.... alla utom de svenska... hahahaha!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:43För att senare säga..
och vi har visst haft dopade Svenskar också!
(vilket förmodligen var det ända som var korrekt i hela insalget)
För att senare säga..
och vi har visst haft dopade Svenskar också!
(vilket förmodligen var det ända som var korrekt i hela insalget)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:45Fast det är fler friidrottare som har fällts för doping i Sverige och inga friidrottare är i närheten av antalet tester som cyklisterna genomgår.
Fast det är fler friidrottare som har fällts för doping i Sverige och inga friidrottare är i närheten av antalet tester som cyklisterna genomgår.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:47Nje absolut...sen gillar jag när någon står för vad de gjort och sonar för det istället för att bara blåneka!
Nje absolut...sen gillar jag när någon står för vad de gjort och sonar för det istället för att bara blåneka!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:27Adamssons sköna citat "byter alltså inga kroppsdelar som en del tycks tro" (hv)
Adamssons sköna citat "byter alltså inga kroppsdelar som en del tycks tro" (hv)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 18:28Mmm, Bert-Åke Varg är för dyr!
Mmm, Bert-Åke Varg är för dyr!
Quote from Lena O on 20 May 2009, 18:31Jag fick denna svar:
Hej Gary,Detta är en panel där medlemmar är med för att tycka om olika saker i sportens värld. Dom tycker om resultat och om prestationer.
De har starka och olika åsikter i olika frågor och de är fria att framföra dessa i programm
Jag fick denna svar:
Hej Gary,
Detta är en panel där medlemmar är med för att tycka om olika saker i sportens värld. Dom tycker om resultat och om prestationer.
De har starka och olika åsikter i olika frågor och de är fria att framföra dessa i programm
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 18:42Hur ska man synliggöra dessa experters kunskaper och åsikter?
Hur ska man synliggöra dessa experters kunskaper och åsikter?