Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:17Men programmet sändes ju i TV?
Edit: Precis bruse:-)
Men programmet sändes ju i TV?
Edit: Precis bruse:-)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:21Så ni menar att man kan anmäla dem även om de har inslaget sparat på webben?
David, du har ju tolkningsföreträde har jag hört, vad säger du? 😉
Så ni menar att man kan anmäla dem även om de har inslaget sparat på webben?
David, du har ju tolkningsföreträde har jag hört, vad säger du? 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:24Förtal borde även innefatta uttalande av hönshjärnor.
Förtal borde även innefatta uttalande av hönshjärnor.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:24Jonas - Du var rätt hård med uttalandet om vad de tryckt ner i det Svenska folket. Kan hålla med dig i vissa saker men det lär inte hamna under paragrafen du tar upp senast.
Får väl i så fall gå under paragrafen för: Idiot på rutan! Inte ovanligt, och vä
Jonas - Du var rätt hård med uttalandet om vad de tryckt ner i det Svenska folket. Kan hålla med dig i vissa saker men det lär inte hamna under paragrafen du tar upp senast.
Får väl i så fall gå under paragrafen för: Idiot på rutan! Inte ovanligt, och vä
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:30Klart du får Jonas.
Klart du får Jonas.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:33Det där är: Hets mot Jonas!
Det där är: Hets mot Jonas!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:37Andreas: De som dessa underbara "journalister" gjorde sig skyldiga till i tv här om dagen faller under hets mot oss cyklister.
Andreas: De som dessa underbara "journalister" gjorde sig skyldiga till i tv här om dagen faller under hets mot oss cyklister.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:20Det kan jag hålla med om! Pappskallarna brukar kunna klara av det mesta. Det kluriga är att hålla brännjärnet varmt och sätta det på rätt röv vid rätt tillfälle. 🙂
Det trillade ut 3 klockrena ur inslaget.....
Det kan jag hålla med om! Pappskallarna brukar kunna klara av det mesta. Det kluriga är att hålla brännjärnet varmt och sätta det på rätt röv vid rätt tillfälle. 🙂
Det trillade ut 3 klockrena ur inslaget.....
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:20Klart du kan anmäla dom, Jonas. Som sagt så är ju huvudmediet som det sänts i vanlig marknätstelevision och sedan har det lagts upp på det mer moderna Internet. Och i mina ögon är det ett ganska tydligt brott mot regeln om att inslaget ska vara sakligt oc
Klart du kan anmäla dom, Jonas. Som sagt så är ju huvudmediet som det sänts i vanlig marknätstelevision och sedan har det lagts upp på det mer moderna Internet. Och i mina ögon är det ett ganska tydligt brott mot regeln om att inslaget ska vara sakligt oc
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:27Vad har Granskningsnämnden för straff då? Böter?
SVT borde ställa upp med en ny intervju där 2(namngivna) tomtar kan få debattera med någon som förstår och där 1n annan tomte kan filmas för att se vad nickedockan tycker.
Vad har Granskningsnämnden för straff då? Böter?
SVT borde ställa upp med en ny intervju där 2(namngivna) tomtar kan få debattera med någon som förstår och där 1n annan tomte kan filmas för att se vad nickedockan tycker.