Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 23:07Men Knatte, Fnatte och Tjatte är inte med och svarar på vad de menar med sina åsikter.
Men Knatte, Fnatte och Tjatte är inte med och svarar på vad de menar med sina åsikter.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 00:32Har för lite fakta i skallen om cykling, kan åka dit på någon sketen grej, annars vore det idé.
Har för lite fakta i skallen om cykling, kan åka dit på någon sketen grej, annars vore det idé.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 00:50Var det "Astrid" som skrev det svaret till dig också?
Var det "Astrid" som skrev det svaret till dig också?
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 01:17Om du frågar mig så var brevet(svaret) som jag la in tidigare från ett inlägg på Happy. Ingen aning om det var Astrid. Mycket möjligt. Vill du hitta ursprunget så läs den tråden. Förmedlade bara lite.
Tyckte det kunde vara intressant om någon vill ringa i
Om du frågar mig så var brevet(svaret) som jag la in tidigare från ett inlägg på Happy. Ingen aning om det var Astrid. Mycket möjligt. Vill du hitta ursprunget så läs den tråden. Förmedlade bara lite.
Tyckte det kunde vara intressant om någon vill ringa i
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 13:15Fick samma svar... Från Janne.
En fråga bara, byter man verkligen blod?
Det hade nog inte varit helt fel om någon som kan detta hade ringt in.
Vacchi kanske:-)
Fick samma svar... Från Janne.
En fråga bara, byter man verkligen blod?
Det hade nog inte varit helt fel om någon som kan detta hade ringt in.
Vacchi kanske:-)
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 13:46Nope, transfusioner med sitt eget blod, påfyllning.
Nope, transfusioner med sitt eget blod, påfyllning.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 13:48Aha... Men är det droppet man syftar på då? Att man fyller på vatten och det där?
Aha... Men är det droppet man syftar på då? Att man fyller på vatten och det där?
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 14:00Näringslösning.
Näringslösning.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 14:03Okay. I mina öron låter det inte så illa. Samma sak som att äta och dricka, med mera, alltså. Fast lite snabbare. Med tanke på hur mycket energi de gör av med måste det vara ett jäkla jobb om de skulle få i sig den energin med hjälp av hederlig husmanskos
Okay. I mina öron låter det inte så illa. Samma sak som att äta och dricka, med mera, alltså. Fast lite snabbare. Med tanke på hur mycket energi de gör av med måste det vara ett jäkla jobb om de skulle få i sig den energin med hjälp av hederlig husmanskos
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 14:08De sitter inte precis och kör i sex timmar utan att äta något.
Skibby prövade ett TdF att bara käka gel och bars för att göra matintaget effektivt.
Det slutade med magsjuka.
Det är inte så dumt med fibrer och annat som stoppar skiten i tarmen.
De sitter inte precis och kör i sex timmar utan att äta något.
Skibby prövade ett TdF att bara käka gel och bars för att göra matintaget effektivt.
Det slutade med magsjuka.
Det är inte så dumt med fibrer och annat som stoppar skiten i tarmen.