Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVad gör proffscyklisterna väl på …
You need to log in to create posts and topics.

Det hela är mycket enkelt, slå dom i huvudet med plånboken. TV4 är en kommersiell kanal och om ingen tittar så..

Slå alla medvetslösa med plånboken(fyllde den med bly för att kunna knocka någon) är väl ingen väg att gå?

SVT bestämmer att jag ska se på dom! Jag har ingen som helst makt om jag inte förför pejlaren! Och med utseendet på den senaste så kommer inte det

Att hägerhöken och de andra visar sig på 4an kan vara intressant. Men han har då inte gjort sig känd i denna.

Alltså, har det någonsin hänt att någon kroppsdel har bytts ut? Och i så fall, vilken??

Längre upp i tråden pratas det om att fylla på med eget blod, är inte det som kallas bloddopning? Kan väl heller inte vara vanligt idag med dagens testutrustning.

Si

Mig veterligen är möjligheterna för transplatationer under vilodagarna starkt begränsade under etapplopp.
Knatte, Fnatte och Tjatte har säkert varit på någon bjudning av ATG eller Svenska spel och inte nyktrat till.

Tror även att tiden då dom fick näring och vätska intravenöst är över sen några år tebax.

Nu skriver Ekwall i sin Twitter-ström

citat :

"Jag vet inte vad det är med cykelfolk - men DISTANS till sig själva och sin sport är inte det första jag tänker på. Om vi säger så."

Jag vet inte vad det är med Ekwall, men distans till sig själv och si

Länk!

Aha, ja sportintresserad är inte det första jag tänker på när jag hör Patrik Ekwall.