Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:03Diplomatisk kommentar.
Diplomatisk kommentar.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:06Nu är Ekwall väldigt fåfängd så Vacchis kommentar svider i hans av "nickträning med medicinboll" omskakade lober.
Nu är Ekwall väldigt fåfängd så Vacchis kommentar svider i hans av "nickträning med medicinboll" omskakade lober.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:06Undrar vilken del av kroppen Patrik E har bytat ut?
Undrar vilken del av kroppen Patrik E har bytat ut?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:08Misslyckat könsbyte?
Misslyckat könsbyte?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:10Jo eller ngt högre upp
Jo eller ngt högre upp
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:40Ekwall, Twitter den 19/5:
Det är så jävla mycket sjuka och illasinnade rykten numera som blir till sanningar att det borde bli straffbart att föra dem vidare.
3:01 AM May 19th from webhttp://twitter.com/Ekwall
Ekwall, Twitter den 19/5:
Det är så jävla mycket sjuka och illasinnade rykten numera som blir till sanningar att det borde bli straffbart att föra dem vidare.
3:01 AM May 19th from web
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:57Har h*n varit på "klubb"?
Har h*n varit på "klubb"?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 09:00Jag vet inte, men att ena dagen föra sjuka och illasinnade rykten vidare för att dagen efter fördömma alla andra som gör det verkar inte helt friskt.
Jag vet inte, men att ena dagen föra sjuka och illasinnade rykten vidare för att dagen efter fördömma alla andra som gör det verkar inte helt friskt.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 09:01Nickträning med medicinboll är inte bra för intellektet.
Nickträning med medicinboll är inte bra för intellektet.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 09:42Han säger verkligen emot sig själv. Vilket d*a ego! Jag får sprida vilka rykten som helst, bara ingen annan gör det om mig.....(#)
# Cykelfolket är arga på mig, Arne och Duncan efter panelen i måndags. Alla får tycka som de vill, men cykelsportens rykte
Han säger verkligen emot sig själv. Vilket d*a ego! Jag får sprida vilka rykten som helst, bara ingen annan gör det om mig.....(#)
# Cykelfolket är arga på mig, Arne och Duncan efter panelen i måndags. Alla får tycka som de vill, men cykelsportens rykte