Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 09:42I lördags bevisade TV4 att de är mer intresserade av ATG och Svenska spel.
Det var en riktig soppa med pinsamma undanflykter och "organiserad kampanj".Jag är tacksam för att det knappt finns något sevärt på TV4 och behöver inte följa deras reklamfilmer.
I lördags bevisade TV4 att de är mer intresserade av ATG och Svenska spel.
Det var en riktig soppa med pinsamma undanflykter och "organiserad kampanj".
Jag är tacksam för att det knappt finns något sevärt på TV4 och behöver inte följa deras reklamfilmer.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 09:55""Jag vet inte vad det är med cykelfolk - men DISTANS till sig själva och sin sport är inte det första jag tänker på. Om vi säger så.""
Vilka sporter har egentligen distans till sig själva?
Jag antas bry mig varje gång det är fotboll t ex, eller bara vil
""Jag vet inte vad det är med cykelfolk - men DISTANS till sig själva och sin sport är inte det första jag tänker på. Om vi säger så.""
Vilka sporter har egentligen distans till sig själva?
Jag antas bry mig varje gång det är fotboll t ex, eller bara vil
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 10:02Jag tittade på klippet, men det handlade inte om cykling vad jag kunde se?
Jag tittade på klippet, men det handlade inte om cykling vad jag kunde se?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 10:06Du är en klok katt du Lingling Ling.
Är man inte en del av masshysterin (fotboll, hockey bl.a.) så är man en udda typ.
De hade inte med "sportpanelens åsikter om cykelsport" från lördagens "Tittarombudsman" i TV4 play. Bortklippt?
Du är en klok katt du Lingling Ling.
Är man inte en del av masshysterin (fotboll, hockey bl.a.) så är man en udda typ.
De hade inte med "sportpanelens åsikter om cykelsport" från lördagens "Tittarombudsman" i TV4 play. Bortklippt?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 10:09Något liknande iaf, finns inte med på tv4-play...
Något liknande iaf, finns inte med på tv4-play...
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 17:43Fotbollsfans är väl kända för sin självdistans. Ultras och vad de heter, schyssta killar som gärna slänger käft över en öl i all vänskaplighet.
Annars funderar jag på att maila och höra om Lövqvist har lust att byta ben med mig till min satsning mot Järn
Fotbollsfans är väl kända för sin självdistans. Ultras och vad de heter, schyssta killar som gärna slänger käft över en öl i all vänskaplighet.
Annars funderar jag på att maila och höra om Lövqvist har lust att byta ben med mig till min satsning mot Järn
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 17:47Med tanke på att Aik o Djurgårdens fans har gått i taket på grund av klubbarnas deltagande i Prideparaden så har fotbollstomtarna lååång väg att vandra i samförståndets tecken.
Med tanke på att Aik o Djurgårdens fans har gått i taket på grund av klubbarnas deltagande i Prideparaden så har fotbollstomtarna lååång väg att vandra i samförståndets tecken.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 18:07Nu måste jag hylla TV 4 lite också, för deras inslag om Tourens start var faktiskt förvånanade bra jämfört med "expertpanelen". En eloge ska dom ha om dom nu tagit till sig kritiken.
http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1080468&renderingde
Nu måste jag hylla TV 4 lite också, för deras inslag om Tourens start var faktiskt förvånanade bra jämfört med "expertpanelen". En eloge ska dom ha om dom nu tagit till sig kritiken.
http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1080468&renderingde
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 18:25Nu är programledaren en av de ytterst få inom svensk TV som vet något om cykel.
Nu är programledaren en av de ytterst få inom svensk TV som vet något om cykel.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 23:03Intressant att få se Vacchis cykel tycker jag:-)
Intressant att få se Vacchis cykel tycker jag:-)