Quote from ellen olsson on 27 July 2009, 13:04Jonas: Du kan ju maila beslutet till Adamsson&Vacchi. De kan säkert påverka mer än vad vi kan.
Jonas: Du kan ju maila beslutet till Adamsson&Vacchi. De kan säkert påverka mer än vad vi kan.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:19Jag tror inte att de går att påverka men det var i varje fall positivt att de bjöd in Vacchi till Nyhetsmorgon för ett tag sedan.
Det kanske visar att vår reaktion hade lite genomslagskraft trots allt.
Jag tror inte att de går att påverka men det var i varje fall positivt att de bjöd in Vacchi till Nyhetsmorgon för ett tag sedan.
Det kanske visar att vår reaktion hade lite genomslagskraft trots allt.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:20Idag så var Ljunken med men jag saknade Arne Hegerfors analys av TdF. Det kunde varit en trevlig diskussion.
Idag så var Ljunken med men jag saknade Arne Hegerfors analys av TdF. Det kunde varit en trevlig diskussion.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 18:18Man kan ju förstå att det blir en hel del fel när denna "expert" ska prata cykel. Saxat från Ekwalls twittrande:
Jag har bestämt mig för att cykla en tvåmilare senare i eftermiddag med den 24-växlade. Ska först till cykelhandlaren och lära mig växla.6:55
Man kan ju förstå att det blir en hel del fel när denna "expert" ska prata cykel. Saxat från Ekwalls twittrande:
Jag har bestämt mig för att cykla en tvåmilare senare i eftermiddag med den 24-växlade. Ska först till cykelhandlaren och lära mig växla.6:55
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 21:28Hahah, han är rolig ibland...
Undrar vad han har för cykel. Han kanske kan visa upp den i nyhetsmorgon?
Han twittrar rejält om sin cykelkarriär,
"Fem mil på cykel, Jag kan inte förstå att jag gjorde det. Till vilken nytta? Egentligen?"
Karriären är ka
Hahah, han är rolig ibland...
Undrar vad han har för cykel. Han kanske kan visa upp den i nyhetsmorgon?
Han twittrar rejält om sin cykelkarriär,
"Fem mil på cykel, Jag kan inte förstå att jag gjorde det. Till vilken nytta? Egentligen?"
Karriären är ka
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 22:03Kan det vara Ekwall som är den genetiska mutationen till svininfluensan?
Kan det vara Ekwall som är den genetiska mutationen till svininfluensan?
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 22:07Det är jag ganska säker på David:D
Det är jag ganska säker på David:D
Quote from Lena O on 28 July 2009, 11:25mer intressant ar vad Ekwall och Arne gor pa hotell ....
eller kanske inte (#)
mer intressant ar vad Ekwall och Arne gor pa hotell ....
eller kanske inte (#)
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 12:36Fy fan va pinsamma dom är det är riktigt sjukt att dom kan få sitta och säga så direkt i teve!
http://julle1982.wordpress.com/
Fy fan va pinsamma dom är det är riktigt sjukt att dom kan få sitta och säga så direkt i teve!
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 13:33att Ekwall är en fjant vet ju de flesta men att Arne skulle klämma ur sig sånna dumheter ... (#)
att Ekwall är en fjant vet ju de flesta men att Arne skulle klämma ur sig sånna dumheter ... (#)