Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 23:07Har du missat vacchi.se?
Har du missat vacchi.se?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 10:45Nej då, glömmer bara att följa den ibland. Har sett cykeln innan, men är ändå lite intressant tycker jag:-)
Nej då, glömmer bara att följa den ibland. Har sett cykeln innan, men är ändå lite intressant tycker jag:-)
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 13:30En röd TREK?
En röd TREK?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 18:13Ja, röd och fin.
Ja, röd och fin.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:04Så! Då har det kommit beslut från Granskningsnämnden.
Inslaget i Nyhetsmorgon den 18/5 frias.
Man har granskat sakligheten i inslaget och funnit att det ÄR sakligt. Åtminstånde så sakligt som man kan kräva av gäster i programmet...Utdrag ur beslutet:
"
Så! Då har det kommit beslut från Granskningsnämnden.
Inslaget i Nyhetsmorgon den 18/5 frias.
Man har granskat sakligheten i inslaget och funnit att det ÄR sakligt. Åtminstånde så sakligt som man kan kräva av gäster i programmet...
Utdrag ur beslutet:
"
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:33Dags att skriva på Nyhetsmorgon kommentarsfält med andra ord. Det ska ändå inte tagas bokstavligt.
Dags att skriva på Nyhetsmorgon kommentarsfält med andra ord. Det ska ändå inte tagas bokstavligt.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:36Jag har aldrig förstått meningen med Granskningsnämnden. De "anklagade" får som max ett litet pekfinger och kan sedan fortsätta i samma stil.
Jag har aldrig förstått meningen med Granskningsnämnden. De "anklagade" får som max ett litet pekfinger och kan sedan fortsätta i samma stil.
Quote from ellen olsson on 27 July 2009, 13:00Det visar ju att granskningsnämnden också har noll koll.
Det visar ju att granskningsnämnden också har noll koll.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:02Kanske dax att anmäla granskningsnämnden till granskningsnämnden!
Kanske dax att anmäla granskningsnämnden till granskningsnämnden!
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:03jag har kommit på vad det är som Arne missuppfattat, det ganska enkelt inser jag så här i efterhand.
Satt på bussen och pratade cykel med en kompis och berättade att jag hade lösa ben men att jag hade beställt armar från Primalshop... och vips så tror ju
jag har kommit på vad det är som Arne missuppfattat, det ganska enkelt inser jag så här i efterhand.
Satt på bussen och pratade cykel med en kompis och berättade att jag hade lösa ben men att jag hade beställt armar från Primalshop... och vips så tror ju