Quote from Guest on 31 October 2011, 08:10Hej Bullen,
De senaste sju, åtta månaderna har springeriet förvandlats från en lustfylld kraftkälla till en stolpig samvetsfråga. Borta är njutbara pass med lätta steg och lätt sinne. Kvar är påtvingade diton med tunga ben och hemlängtan. Jag har efterha
Hej Bullen,
De senaste sju, åtta månaderna har springeriet förvandlats från en lustfylld kraftkälla till en stolpig samvetsfråga. Borta är njutbara pass med lätta steg och lätt sinne. Kvar är påtvingade diton med tunga ben och hemlängtan. Jag har efterha
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 08:20Har du inget mål du måste träna inför?
Har du inget mål du måste träna inför?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 08:33Jag vill påstå att det inte är en fråga om motivation. Jag har sedan flera år slutat med tävlande och slutat med prestationsjagande. Istället springer jag för löpning har tagit mig ur kedjerökning och nästintill tresiffriga siffror på vågen, och för att d
Jag vill påstå att det inte är en fråga om motivation. Jag har sedan flera år slutat med tävlande och slutat med prestationsjagande. Istället springer jag för löpning har tagit mig ur kedjerökning och nästintill tresiffriga siffror på vågen, och för att d
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 09:06Många är vi, som haft dippar under åren när barnen tar mycket (om än kär) kraft och tid. Du säger att det inte är motivation, som saknas, utan kroppens energi. Det finns lika många lösningar som löpare och vad man vill ha är ju en uppsättning tips från al
Många är vi, som haft dippar under åren när barnen tar mycket (om än kär) kraft och tid. Du säger att det inte är motivation, som saknas, utan kroppens energi. Det finns lika många lösningar som löpare och vad man vill ha är ju en uppsättning tips från al
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 10:25Sover du om nätterna?
Sover du om nätterna?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 10:39kan bara flika in att min egna träning kom på fokuserade nivåer ung då yngsta barnet var mellan 2-3år.
faktorer finns i det oändliga att fundera kringdu har ju tagit dig ur ditt personliga minfält så försök att inte trampa bakåt bara och låt dig ha en n
kan bara flika in att min egna träning kom på fokuserade nivåer ung då yngsta barnet var mellan 2-3år.
faktorer finns i det oändliga att fundera kring
du har ju tagit dig ur ditt personliga minfält så försök att inte trampa bakåt bara och låt dig ha en n
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 14:43Ja, sömnen är nog min huvudmisstänkte. Inte för att ungarna håller mig vaken nätterna igenom, utan för att jag emellanåt sitter uppe någon onödig timme för att få en stund för mig själv. I övrigt gäller det nog, som ni föreslår, att ha förtröstan och göra
Ja, sömnen är nog min huvudmisstänkte. Inte för att ungarna håller mig vaken nätterna igenom, utan för att jag emellanåt sitter uppe någon onödig timme för att få en stund för mig själv. I övrigt gäller det nog, som ni föreslår, att ha förtröstan och göra
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 14:57Köp nya skor! Höjer känslan!
Köp nya skor! Höjer känslan!
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 17:03Har du koll på järnvärdet Henrik?
Har du koll på järnvärdet Henrik?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 17:25Något som kan vara värt att testa är att sätta ett maxvärde för träning under en period. Om du idag springer 7-8 mil i veckan så sätt ett tak på t ex 4-5 mil/vecka under 6-8 veckor eller så. (Bara ett förslag, men taket måste vara betydligt lägre än din n
Något som kan vara värt att testa är att sätta ett maxvärde för träning under en period. Om du idag springer 7-8 mil i veckan så sätt ett tak på t ex 4-5 mil/vecka under 6-8 veckor eller så. (Bara ett förslag, men taket måste vara betydligt lägre än din n