Quote from Guest on 10 June 2011, 12:58Är det några roliga löpevent på gång nu till helgen i Stockholmstrakten?
Jag behöver lite inspiration känner jag.
Är det några roliga löpevent på gång nu till helgen i Stockholmstrakten?
Jag behöver lite inspiration känner jag.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 13:08Om du nöjer dig med att vara publik så: http://www.jattelangt.se/?p=312
Om du nöjer dig med att vara publik så: http://www.jattelangt.se/?p=312
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 13:11Aha, kanske det! Ingen kan ju hindra en från att springa med lite också 🙂
Aha, kanske det! Ingen kan ju hindra en från att springa med lite också 🙂
Quote from Susan Hartley on 10 June 2011, 13:14Vill du springa lopp så går Paradisloppet 10 km (Ingarö), Österåkersmilen 5/10 km (Åkersberga) och Duvnäsloppet 5/10 km (Nacka).
Är anmälan till Jättelångt stängd?
Vill du springa lopp så går Paradisloppet 10 km (Ingarö), Österåkersmilen 5/10 km (Åkersberga) och Duvnäsloppet 5/10 km (Nacka).
Är anmälan till Jättelångt stängd?
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 13:16Vågar mig varken på att maxa på 10km lopp eller springa jättelångt så här nära efter maran tyvärr. Annars hade jag redan anmält mig till jättelångt. Verkar kul.
Vågar mig varken på att maxa på 10km lopp eller springa jättelångt så här nära efter maran tyvärr. Annars hade jag redan anmält mig till jättelångt. Verkar kul.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 13:30Ja, anmälan till Jättelångt är stängd. Starten går ju imorgon bitti.
Ja, anmälan till Jättelångt är stängd. Starten går ju imorgon bitti.
Quote from Susan Hartley on 10 June 2011, 13:33Du har ju banne mig rätt i att det faktiskt är fredag idag! 😀
Du har ju banne mig rätt i att det faktiskt är fredag idag! 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 23:30@ Peter; köra ett långpass eller lugn distans - ett intervallpass?? Kan vara hur kul som helst - ibland 😉
@ Peter; köra ett långpass eller lugn distans - ett intervallpass?? Kan vara hur kul som helst - ibland 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 23:55Eftersom mina vänner hastigt och lustigt valde att åka på trav i Östersund istället för komma till Sthlm och gå på Grönan med mig så planerar jag att orientera på Lovön istället. Fast det är inget event direkt, jag ska ge mig ut och leta naturpassetkontro
Eftersom mina vänner hastigt och lustigt valde att åka på trav i Östersund istället för komma till Sthlm och gå på Grönan med mig så planerar jag att orientera på Lovön istället. Fast det är inget event direkt, jag ska ge mig ut och leta naturpassetkontro
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:26Jag funderar på att baka en rabarberpaj. Spring hit så får du smaka. 😉
Jag funderar på att baka en rabarberpaj. Spring hit så får du smaka. 😉