Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:35Mmmm... (H:)
Mmmm... (H:)
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:37Måste bara rekvirera lite rabarber först, spanade lite på de på gården häromdagen men de såg lite klena ut.
Måste bara rekvirera lite rabarber först, spanade lite på de på gården häromdagen men de såg lite klena ut.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:37Peter: Du får springa fort om inte Fredrik ska käka upp allt innan du hinner hit. 😉
Peter: Du får springa fort om inte Fredrik ska käka upp allt innan du hinner hit. 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 10:43Hm, borde nog gräva en grop och köpa en rabarberplanta till ... Slaktade den vi hade förra helgen, satte två nya, men de ska inte röras förrän nästa sommar - men tre plantor kanske är lite lite?
De ska vara som lillfingrar när man tar dem!
Hm, borde nog gräva en grop och köpa en rabarberplanta till ... Slaktade den vi hade förra helgen, satte två nya, men de ska inte röras förrän nästa sommar - men tre plantor kanske är lite lite?
De ska vara som lillfingrar när man tar dem!
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 11:52Tack för alla erbjudanden speciellt den med raberberpaj inblandad 🙂
Nu har vi själva enormt med rabarber och jag har ätit rabarberpaj så det kommer ut ur öronen så det lockar inte tillräckligt för att springa 30+ km 🙂
Det får bli en trevlig löptur med
Tack för alla erbjudanden speciellt den med raberberpaj inblandad 🙂
Nu har vi själva enormt med rabarber och jag har ätit rabarberpaj så det kommer ut ur öronen så det lockar inte tillräckligt för att springa 30+ km 🙂
Det får bli en trevlig löptur med
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 11:58Vet inte vad som klassas som en enskild planta men hemma hos mina föräldrar står en rabarberbuske som mest ser ut som en planta och den ger plenty of rabarber. Tror de växer till sig ganska bra och det är väl snarare så att det oftast är svårt att göra av
Vet inte vad som klassas som en enskild planta men hemma hos mina föräldrar står en rabarberbuske som mest ser ut som en planta och den ger plenty of rabarber. Tror de växer till sig ganska bra och det är väl snarare så att det oftast är svårt att göra av
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 11:59Ser de däremot ut som den som står här på gården och bara har två stjälkar så kanske det tarvar mer än en planta. 😀
Ser de däremot ut som den som står här på gården och bara har två stjälkar så kanske det tarvar mer än en planta. 😀
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 12:26Rabarberpaj sade du? Var bor du Elin? 🙂
Rabarberpaj sade du? Var bor du Elin? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 16:10Jo de lär kunna växa till sig om de trivs, min bild av ett rabarberland är annars snarare ett dike, eller som en häck, lååång rad med rabarber i kanten av ett potatisland. blir mkt soppa, kräm, saft, gele och vin av det ...
Jo de lär kunna växa till sig om de trivs, min bild av ett rabarberland är annars snarare ett dike, eller som en häck, lååång rad med rabarber i kanten av ett potatisland. blir mkt soppa, kräm, saft, gele och vin av det ...
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 16:28Glöm inte rabarberpajerna!
Glöm inte rabarberpajerna!