Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 22:05Hmm vad är gränsen?
Hmm vad är gränsen?
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 22:27Någon satte den till 1987 för ett tag sedan har jag för mig. Men den är nog rätt flytande.
Någon satte den till 1987 för ett tag sedan har jag för mig. Men den är nog rätt flytande.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 22:39Svårt att veta exakt år.. kan vara 82 eller 88... för mig är den retro iaf och ett intressant projekt
Svårt att veta exakt år.. kan vara 82 eller 88... för mig är den retro iaf och ett intressant projekt
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 23:05Jag har varit sjuk några dagar nu och har inte kunnat cykla. Men jag har haft tid att plocka ned min Raleigh (Carlton Worksop ram) och rengör det mesta. Jag har gett upp på att kunna köra det som något annat än 10-växlad. Det är 120 mm i baknavet och det
Jag har varit sjuk några dagar nu och har inte kunnat cykla. Men jag har haft tid att plocka ned min Raleigh (Carlton Worksop ram) och rengör det mesta. Jag har gett upp på att kunna köra det som något annat än 10-växlad. Det är 120 mm i baknavet och det
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 08:18Blästra går nog fint, men när jag tog lacken av min Concorde testade jag BIO Kleen Färgbort, som är en miljövänlig historia. Funkade långt över förväntan. www.biokleen.se
Blästra går nog fint, men när jag tog lacken av min Concorde testade jag BIO Kleen Färgbort, som är en miljövänlig historia. Funkade långt över förväntan. http://www.biokleen.se
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 08:57Det finns många handmålade detaljer på min Raleigh. Jag vill helst undvika att ta bort all färg.
Det klart ... man har ett par andra cyklar som skulle må bra av ny färg. Nyfiken på biokleen. Värt att testa.
Det finns många handmålade detaljer på min Raleigh. Jag vill helst undvika att ta bort all färg.
Det klart ... man har ett par andra cyklar som skulle må bra av ny färg. Nyfiken på biokleen. Värt att testa.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 09:16Tack för tipset. Det mesta av lacken tror jag kommer lossna med stålborste. Kvarvarande och svåråtkomlig kan vara vettigt att testa med Biokleen då.
Tack för tipset. Det mesta av lacken tror jag kommer lossna med stålborste. Kvarvarande och svåråtkomlig kan vara vettigt att testa med Biokleen då.