Quote from Guest on 20 November 2009, 16:31Hallå!
Jag pluggar till brandman och för att bli anställd brukar ett löptest genomföras, 3 km på högst 13:15.
I somras så klarade jag denna tiden, sprang då på strax under 12:45. Sedan gjorde jag testet igen för några veckor sedan och då sprang jag på öv
Hallå!
Jag pluggar till brandman och för att bli anställd brukar ett löptest genomföras, 3 km på högst 13:15.
I somras så klarade jag denna tiden, sprang då på strax under 12:45. Sedan gjorde jag testet igen för några veckor sedan och då sprang jag på öv
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:41Verkar lite konstigt.
En dålig dag på jobbet låter det som.
Du har inte gått upp mycket i vikt utgår jag ifrån.Var du lika uppvärmd före båda testerna?
Vilka tider har du haft på träningarna?
Känns det som du är snabbare?
Känns det lättare nu?
Verkar lite konstigt.
En dålig dag på jobbet låter det som.
Du har inte gått upp mycket i vikt utgår jag ifrån.
Var du lika uppvärmd före båda testerna?
Vilka tider har du haft på träningarna?
Känns det som du är snabbare?
Känns det lättare nu?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 17:13Kanske för inrutat? Återupprepar samma vecka efter vecka och kanske på samma nivå?
Intervall en gång i veckan eller vart tredje pass? Själv hade jag ju storknat.
Återhämtningspass när man återhämtar sig 4 av veckans 7 dagar? Vad nu "återhämtingspass" ä
Kanske för inrutat? Återupprepar samma vecka efter vecka och kanske på samma nivå?
Intervall en gång i veckan eller vart tredje pass? Själv hade jag ju storknat.
Återhämtningspass när man återhämtar sig 4 av veckans 7 dagar? Vad nu "återhämtingspass" ä
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:42Stefan: Jag vet inte om det bara var en dålig dag, känns som det är mer allmänt långsammare. Under samma vecka fast nån dag innan, eller om det var helgen innan, gjorde jag halvkoll för att se hur jag låg till. Då hade jag sprungit 8 km innan så jag tänkt