Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 23:26Man kan ju börja med att inte köpa allt och billigare modeller, utifall man inte tycker att det är kul. Den dyraste utrustningen är den som står i garderoben oanvänd.
Man kan ju börja med att inte köpa allt och billigare modeller, utifall man inte tycker att det är kul. Den dyraste utrustningen är den som står i garderoben oanvänd.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:48Våtdräkt var det enda nya jag behövde. Löpning och cykling hade jag utrustning för. Cykeln var en 10år gammal racer som dög utmärkt för ändamålet. Nya slangar var allt jag köpte till den.
Sedan dess är jag mer biten och har köpt ny cykel och hjul. Dyrt?
Våtdräkt var det enda nya jag behövde. Löpning och cykling hade jag utrustning för. Cykeln var en 10år gammal racer som dög utmärkt för ändamålet. Nya slangar var allt jag köpte till den.
Sedan dess är jag mer biten och har köpt ny cykel och hjul. Dyrt?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 21:58Efter att ha försökt göra löpning till en prylsport under flera år är jag nu glad att jag hittat rätt med triathlon, det precis så mycket prylsport man vill att det ska vara... 😀
Efter att ha försökt göra löpning till en prylsport under flera år är jag nu glad att jag hittat rätt med triathlon, det precis så mycket prylsport man vill att det ska vara... 😀