Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Samantha: (t+)

d Jul Samantha!

Som sagt det finns många sorters träning med många olika syften, bara att belasta skelettet genom att gå & stå är i sig viktigt.
Syftet kan också vara att se till att få frisk luft och dagsljus en timme om dagen t ex.

Jag har iallafall fått ökad kondition genom mina raska promenader. Du Claes får regga vad du vill och jag får regga vad jag vill.

Tack, Bullen, det var skönt att höra (t+) . Jag trodde att det var så, men kände mig lite osäker. Då fortsätter jag logga mina träningspass som tidigare.

Gör så. Men avstå också gärna från att så kateriskt uttala dig om andras reggningar 😉

Samantha: (t+) Det är helt upp till dig vad du vill regga. Det kan vara intressant att veta t.ex hur många timmar som läggs på hundpromenader när året eller månaden är slut.

Du har skrivet ett mycket bra inlägg.

Hej igen! Vet att det var några dagar sedan nu men har inte haft tid innan. Ville bara säga tack för d jul-önskningen och uppmuntringarna! Hoppas ni alla har haft en riktigt d jul och ett trevligt nyårsfirande! Själv har jag haft det bra med några dagars