Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 18:02Som avslutning vill jag bara säga om man har dålig teknik, så får man bäst resultat genom att förbättra det. Förbättring av kondition och styrka ger naturligtvis också förbättringar, men inte alls lika mycket. Speciellt inte om räknar in den tid man lägge
Som avslutning vill jag bara säga om man har dålig teknik, så får man bäst resultat genom att förbättra det. Förbättring av kondition och styrka ger naturligtvis också förbättringar, men inte alls lika mycket. Speciellt inte om räknar in den tid man lägge
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 14:03Jag tror inte heller att Markuu är ute efter några råd. (H)
Att lära sig rätt teknik, oavsett träningsform, är troligen alltid ett givet mål för alla som utövar den.
Om man tränar simning regelbundet så får man bättre kondition och uthållighet successivt
Jag tror inte heller att Markuu är ute efter några råd. (H)
Att lära sig rätt teknik, oavsett träningsform, är troligen alltid ett givet mål för alla som utövar den.
Om man tränar simning regelbundet så får man bättre kondition och uthållighet successivt