Quote from Guest on 18 May 2012, 21:48Jag undrar vad man ska ha i vattenflaskan under ett cykellopp. Räcker det med bara vatten eller ska man ha någon sportdryck eller liknande med en massa snabba kolhydrater? Finns det ännu bättre saker kanske? Hjälper det med uppiggande saker typ energidryc
Jag undrar vad man ska ha i vattenflaskan under ett cykellopp. Räcker det med bara vatten eller ska man ha någon sportdryck eller liknande med en massa snabba kolhydrater? Finns det ännu bättre saker kanske? Hjälper det med uppiggande saker typ energidryc
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 21:58Är det bara två timmar kommer du långt på bara vatten.
Vänligen.
P.
Är det bara två timmar kommer du långt på bara vatten.
Vänligen.
P.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 22:05Är det tävling är det inte fel med sportdryck i en flaska. Blir ju liksom inte sämre.
Är det tävling är det inte fel med sportdryck i en flaska. Blir ju liksom inte sämre.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 22:34Som sagt, om du ätit lagom nära ditt lopp så räcker dina energidepåer för 2 timmars cykling. Det går ju bra med vanligt vatten, eller sportdryck om du gillar det bättre. Ta det du gillar bäst.
Som sagt, om du ätit lagom nära ditt lopp så räcker dina energidepåer för 2 timmars cykling. Det går ju bra med vanligt vatten, eller sportdryck om du gillar det bättre. Ta det du gillar bäst.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 23:05Jag ska ju vinna. Vilket är bäst?
Jag ska ju vinna. Vilket är bäst?
Quote from ellen olsson on 18 May 2012, 23:08Att lägga tiden på att träna istället...
Att lägga tiden på att träna istället...
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 23:15Vadå istället??? Det tar ju inte så lång tid att fylla vattenflaskan att jag måste ställa in ett träningspass. Eller ska jag ha en vattenflaska som rymmer flera kubikmeter?
Vadå istället??? Det tar ju inte så lång tid att fylla vattenflaskan att jag måste ställa in ett träningspass. Eller ska jag ha en vattenflaska som rymmer flera kubikmeter?
Quote from ellen olsson on 18 May 2012, 23:20Det verkar inte vara själva påfyllningen du lägger tid på... 🙂
Det verkar inte vara själva påfyllningen du lägger tid på... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 23:26Jag fattar inte vad du är ute efter Fredrik. Ville bara ha tips om vad som är bäst att ha i vattenflaskan.
Jag fattar inte vad du är ute efter Fredrik. Ville bara ha tips om vad som är bäst att ha i vattenflaskan.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 01:41Vatten på träning & toppa med sportdryck på tävling. Oavsett distans.
Vatten på träning & toppa med sportdryck på tävling. Oavsett distans.