Quote from Lena O on 20 May 2012, 08:49vinflaska = vin
vattenflaska = vatten
vinflaska = vin
vattenflaska = vatten
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 10:00Nåt drickbart är väl önskvärt i en flaska
Nåt drickbart är väl önskvärt i en flaska
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 12:14Jag får tacka de som bemödade sig med ett seriöst svar. Det blir väl så att kör med sportdryck på tävlingen. När jag tränar kör jag alltid med vatten.
Jag får tacka de som bemödade sig med ett seriöst svar. Det blir väl så att kör med sportdryck på tävlingen. När jag tränar kör jag alltid med vatten.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 14:56Vilken tävling ska du köra?
Vilken tävling ska du köra?
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 15:13Jag kör bara vatten på lugnare pass upp till 3 timmar
Pass över 3 timmar (eller motionslopp) börjar jag alltid med vitargo i båda flaskorna och fyller vatten vid rast.
På tävling kör jag oftast 1 vatten 1 vitargo samt ev ett par gel
Varma dagar brukar
Jag kör bara vatten på lugnare pass upp till 3 timmar
Pass över 3 timmar (eller motionslopp) börjar jag alltid med vitargo i båda flaskorna och fyller vatten vid rast.
På tävling kör jag oftast 1 vatten 1 vitargo samt ev ett par gel
Varma dagar brukar
Quote from Lena O on 20 May 2012, 15:30Körde 12 mil idag, bara vatten. Funkade helt ok med fikastopp mitt i
Körde 12 mil idag, bara vatten. Funkade helt ok med fikastopp mitt i
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 17:05David: Jag tänkte köra Metsorundan i Karlstad 26:e maj (om det inte regnar). Ett motionslopp och inte en tävling om man ska vara petig. 🙂
Förra året hade jag ingen vattenflaska alls och det gick bra ändå. Svettades inte så mycket eftersom det var oändl
David: Jag tänkte köra Metsorundan i Karlstad 26:e maj (om det inte regnar). Ett motionslopp och inte en tävling om man ska vara petig. 🙂
Förra året hade jag ingen vattenflaska alls och det gick bra ändå. Svettades inte så mycket eftersom det var oändl
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 17:13Ta något som du vet om att du kan äta-dricka.
Ta något som du vet om att du kan äta-dricka.
Quote from Ulrika Ekelund on 20 May 2012, 19:10Jag kör med Vitargo.
Jag kör med Vitargo.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 19:13Jag kör med vigt vatten (från kyrkogårdarna)
Jag kör med vigt vatten (från kyrkogårdarna)