Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 10:10Det enda jag vet om våtdräktsstorlekar är:
Kan du få på den så är den inte för liten...Om den är för llång i överkroppen är svårare att veta. Korvar den sig nånstans?
Det enda jag vet om våtdräktsstorlekar är:
Kan du få på den så är den inte för liten...
Om den är för llång i överkroppen är svårare att veta. Korvar den sig nånstans?
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 14:30Nej, det tycker jag inte.
Nej, det tycker jag inte.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 22:13Jag känner att jag highjackar denna tråden!
Hursomhelst är våtdräkten testad återigen och ja, den blir något korvad längs blixtlåset bak i ryggen. I övrigt sitter den som en smäck! Den är betydligt tajtare upptill än makens våtdräkt (som jag lånat hittil
Jag känner att jag highjackar denna tråden!
Hursomhelst är våtdräkten testad återigen och ja, den blir något korvad längs blixtlåset bak i ryggen. I övrigt sitter den som en smäck! Den är betydligt tajtare upptill än makens våtdräkt (som jag lånat hittil
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 10:23Provsimmat nu , och den är inte för stor, den tar inte in något vatten. Skulle inte velat haft en smalare, då hade jag inte kunnat andas.
Provsimmat nu , och den är inte för stor, den tar inte in något vatten. Skulle inte velat haft en smalare, då hade jag inte kunnat andas.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 10:51(t+) grattis till bra inköp
(t+) grattis till bra inköp
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:14Tack Leif! Svårt för oss tjockisar med våtdräkter. 😀
Tack Leif! Svårt för oss tjockisar med våtdräkter. 😀
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:35Har själv sneglat på 2XUs våtdräkter men är inte (ännu) övertygad om att den gamla är "färdig". Ju längre jag väntar desto bättre har 2XU hunnit bli, eller hur 🙂
Har själv sneglat på 2XUs våtdräkter men är inte (ännu) övertygad om att den gamla är "färdig". Ju längre jag väntar desto bättre har 2XU hunnit bli, eller hur 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:37Slit du klart på den gamla.
Jag verkar inte simma särskilt mycket snabbare med min egen dräkt jämfört med när jag lånat makens. Men min egen är bekvämare! (t+) Och lättare att ta på och av.
Slit du klart på den gamla.
Jag verkar inte simma särskilt mycket snabbare med min egen dräkt jämfört med när jag lånat makens. Men min egen är bekvämare! (t+) Och lättare att ta på och av.