Quote from Guest on 20 April 2007, 09:09Jag går på medelpass, stnpass och ska nu börja på core. Ibland blir det gymmet.
Jag går på medelpass, stnpass och ska nu börja på core. Ibland blir det gymmet.
Quote from Funbeat user on 20 April 2007, 09:19Mest MedelStyrka90, det är bäst!
Mest MedelStyrka90, det är bäst!
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 14:45Hej!
Tränar mest medel och bas..tyvärr måste jag säja.
Beror mest på att jag är begränsad att gå på friskis på dagtid och det oftast erbjuds det på dagarna.
Går ofta på deras lunchpass..
Hej!
Tränar mest medel och bas..tyvärr måste jag säja.
Beror mest på att jag är begränsad att gå på friskis på dagtid och det oftast erbjuds det på dagarna.
Går ofta på deras lunchpass..
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 22:43Har ni Styrka/medel i 90 minuter? Lyxigt.. Här är det bara 55..
Det tycker jag är det roligaste passet!
Och så går jag på ki-yoga, ki-box och medel och core! =) Och ibland station också =)Gymmar också på friskis!
Har ni Styrka/medel i 90 minuter? Lyxigt.. Här är det bara 55..
Det tycker jag är det roligaste passet!
Och så går jag på ki-yoga, ki-box och medel och core! =) Och ibland station också =)
Gymmar också på friskis!
Quote from Funbeat user on 27 May 2007, 12:28Ja men jag tror att Nyköping typ är ensamma om att ha det i Sverige 🙂
Ja men jag tror att Nyköping typ är ensamma om att ha det i Sverige 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 13:41Jag gillar att köra brädpass. Ibland blir det aerobics - men det tycker jag inte är lika roligt. Annars blir det jympapass (pulsmedel eller intensiv) eller löpband/crosstrainer på gymmet. Har provat core/bosu, det var roligt och annorlunda men den gav ing
Jag gillar att köra brädpass. Ibland blir det aerobics - men det tycker jag inte är lika roligt. Annars blir det jympapass (pulsmedel eller intensiv) eller löpband/crosstrainer på gymmet. Har provat core/bosu, det var roligt och annorlunda men den gav ing
Quote from Fredrik Svensson on 29 July 2007, 09:36Jag tränar allt som "passar tiden?" Har ett *superkonstigtjobb* där man vackert får gå å träna när det funkar.
Tror någonstans att det kan vara bra, då alla pass ger något... Ett bas pass kan vara nog så krävande, känns som den olika intensiteten tar oli
Jag tränar allt som "passar tiden?" Har ett *superkonstigtjobb* där man vackert får gå å träna när det funkar.
Tror någonstans att det kan vara bra, då alla pass ger något... Ett bas pass kan vara nog så krävande, känns som den olika intensiteten tar oli
Quote from Funbeat user on 29 July 2007, 09:46Visst ger bas också bra träning. Rekommendera Viviens puls/bas - det är ett rejält och kul pass.
Visst ger bas också bra träning. Rekommendera Viviens puls/bas - det är ett rejält och kul pass.
Quote from Sebastian Magnusson on 16 August 2007, 09:01Jag tränar puls/medel, medel, styrka/medel, skivstång, ki-jympa och lite bas ibland. Nu börjar de med core och ki-yoga här så det ska jag väl testa oxå 🙂
Jag tränar puls/medel, medel, styrka/medel, skivstång, ki-jympa och lite bas ibland. Nu börjar de med core och ki-yoga här så det ska jag väl testa oxå 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 20:30Nu har jag börjat med spinning, är inne på mitt femte pass.
Nu har jag börjat med spinning, är inne på mitt femte pass.