Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 20:53vad gillar du spinning då? 🙂 Jag tycker det är jättekul.... (t+)
vad gillar du spinning då? 🙂 Jag tycker det är jättekul.... (t+)
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 20:58Jag fastnade inte riktigt för spinning när jag provade det några gånger. I och för sig kan det bero på att jag fick ont i ryggen och att jag hade vanliga klumpiga skor... kanske skulle skaffa skor, lära mig rätt inställning på styre och sadel.
Jag är nyf
Jag fastnade inte riktigt för spinning när jag provade det några gånger. I och för sig kan det bero på att jag fick ont i ryggen och att jag hade vanliga klumpiga skor... kanske skulle skaffa skor, lära mig rätt inställning på styre och sadel.
Jag är nyf
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 21:36Spinning är superkul! Blir nog stor skillnad om du byter skor, det vart det för mig. Hade också lite problem med ryggen, men hittar man bara rätt inställningar på cykeln så löser det sig. Tog ganska lång tid innan jag fick till rätt position. Men skam den
Spinning är superkul! Blir nog stor skillnad om du byter skor, det vart det för mig. Hade också lite problem med ryggen, men hittar man bara rätt inställningar på cykeln så löser det sig. Tog ganska lång tid innan jag fick till rätt position. Men skam den
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 22:10Anne: Jag har blivit frälst (har aldrig gillat spinning tidigare) men sa till mig själv att nu ska jag iaf testa det minst 3 ggr. Kört basspinning 3 ggr och nu har jag kört medelspinning 2 ggr. Har redan bokat in mig på måndag igen 🙂 Vet inte riktigt med
Anne: Jag har blivit frälst (har aldrig gillat spinning tidigare) men sa till mig själv att nu ska jag iaf testa det minst 3 ggr. Kört basspinning 3 ggr och nu har jag kört medelspinning 2 ggr. Har redan bokat in mig på måndag igen 🙂 Vet inte riktigt med
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 23:53Stationsjympans kombination av styrka (utan jobbiga gym-maskiner) och konditionsträning till pulserande musik under 90 min tycker iaf jag är hur kul som helst! Dessutom väldigt effektiv och allsidig träning som inte är alltför intensiv 😉
Stationsjympans kombination av styrka (utan jobbiga gym-maskiner) och konditionsträning till pulserande musik under 90 min tycker iaf jag är hur kul som helst! Dessutom väldigt effektiv och allsidig träning som inte är alltför intensiv 😉
Quote from Sebastian Magnusson on 17 August 2007, 07:28Jag tänkte testa spinning. De har visst introduktionspass i början av varje termin. Men hur är det med skorna? Det går väl att spinna i vanliga träningsskor? Eller måste man ha speciella skor? Måste köpa nya skor iaf och vet inte om jag har råd med två pa
Jag tänkte testa spinning. De har visst introduktionspass i början av varje termin. Men hur är det med skorna? Det går väl att spinna i vanliga träningsskor? Eller måste man ha speciella skor? Måste köpa nya skor iaf och vet inte om jag har råd med två pa
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 12:44Jag är en spinningnybörjare och tycker det fungerar alldeles utmärkt med mina vanliga skor. Ligger på ganska låg kondisnivå så det kanske spelar mindre roll för mig än för ngn som närmar sig eliten..
Jag är en spinningnybörjare och tycker det fungerar alldeles utmärkt med mina vanliga skor. Ligger på ganska låg kondisnivå så det kanske spelar mindre roll för mig än för ngn som närmar sig eliten..
Quote from Sebastian Magnusson on 17 August 2007, 13:15Va bra! Då kör jag på mina vanliga i början så får vi se sen. Vet ju inte ens om jag tycker spinning är kul så det är ju ingen idé att köpa skor innan jag vet.
Va bra! Då kör jag på mina vanliga i början så får vi se sen. Vet ju inte ens om jag tycker spinning är kul så det är ju ingen idé att köpa skor innan jag vet.
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 20:06Kör på med dina vanliga skor, det funkar iaf för mig. Se till att du få in rätt teknik så tror jag man slipper att det domnar i fötterna (iaf är det så för mig 😀 )
Stationsjympa är superkul. Mycket effektivt. Själv så skulle jag inte klara av ett inten
Kör på med dina vanliga skor, det funkar iaf för mig. Se till att du få in rätt teknik så tror jag man slipper att det domnar i fötterna (iaf är det så för mig 😀 )
Stationsjympa är superkul. Mycket effektivt. Själv så skulle jag inte klara av ett inten
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 00:46Håller med dig Sandra. Station är en väldigt "lagom-intensiv" träning som går att variera i svårighetsgrad. Känner man sig inte så jättestark kan man välja de lättare vikterna, göra armhävningar på knäna etc, och tvärtom om man känner sig i bra form.
Te
Håller med dig Sandra. Station är en väldigt "lagom-intensiv" träning som går att variera i svårighetsgrad. Känner man sig inte så jättestark kan man välja de lättare vikterna, göra armhävningar på knäna etc, och tvärtom om man känner sig i bra form.
Te