Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFriskis & SvettisVad tränar ni på F &S?
You need to log in to create posts and topics.

Jag tränar bas, medel, medel puls, station och spinning (både bas och medel). Roligast är spinningen och stationsjympan (H:)

Har ni sett den här sidan: http://www.funbeat.se/life/trainingtypegroups/show.aspx?TrainingTypeGroupID=5

Apropå diskussionen...

Hehe, tack Olle var ju jättekul å se... Verkar som vi här på sidan är rörande överrens att den allsidiga träningen på F&S är den bästa 😀

Jag går ju igång på min spinninginstruktör - shit vad han kan få mig att köra slut på mig! 😀
I just love it!

jag har precis blivit medlem och håller på att pröva mig runt....
e sååå sugen.. =)

Älskar Ki Box, men måste säga att det är en vanesak att träna m Friskis alltså... Har tränat 1.5 år på annat gym o de hade grymma boxingpass, helt underbara, han tog verkligen slut på oss! 😀 Att sen gå första gången på ett ki box var lite annorlunda mins

Linda,
jag märkte samma sak på Ki Yogan, är van vid Iksus träningspass med Poweryoga, underbart krävande och man svettades verkligene efteråt, och man kände att man hade tagit ut sig även den här ggn..
kan tänka mig att de e ungefär samma antiklimax med

Ja, det är ju en jättebra start om man inte tränat på gym mm innan, träningen är verkligen mkt allsidig o tycker det är jätteskönt att få den där lilla vilostunden på slutet när man verkligen får komma ner i varv igen! 🙂
Men samtidigt känns det ibland

Har inte testat Ki box så jag kan inte uttala mig om det är jobbigt eller ej. Vet dock att i min förening finns både Kibox 1 (mer slag med armar) och Kibox 2 (slag med bena)

Jaha, visste inte ens att det fanns såna pass!!! Trodde att det bara fanns ett Kibox, det har de hävdat på mitt gym här iaf. har verkligen frågat för jag vill ju ha hela träningen, men de hävdar att det inte finns ngt sånt pass alls...suck, irriternade nä