Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 23:46Tränar Step/Bas, Step 1, Medel/Puls, Aerobics 2, Skivstång och Ki Yoga för tillfället.
Tränar Step/Bas, Step 1, Medel/Puls, Aerobics 2, Skivstång och Ki Yoga för tillfället.
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 18:19Om jag inte blir "inkallad" på jobb imorgon så blir mitt första Ki Yoga-pass då. Kan någon berätta hur det är och går till?
Om jag inte blir "inkallad" på jobb imorgon så blir mitt första Ki Yoga-pass då. Kan någon berätta hur det är och går till?
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 18:58Det skiljer sig beroende vem som är ledare. Men om du har gått på yoga på andra ställen så är Ki Yoga lite lugnare och enklare övningar. Tips var i god tid så du hinner komma ner i varv, tänk på att ha varma kläder till avslappningen på slutet och ge det
Det skiljer sig beroende vem som är ledare. Men om du har gått på yoga på andra ställen så är Ki Yoga lite lugnare och enklare övningar. Tips var i god tid så du hinner komma ner i varv, tänk på att ha varma kläder till avslappningen på slutet och ge det
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 23:37Under de två åren jag har tränat på F&S så har det nästan bara blivit Gym, men från och med denna veckan så har jag börjat på Spinning.
Det tog väldigt lång tid att komma igång med de, men när man väl hade byggt p sitt årskort så att man kunde köra även S
Under de två åren jag har tränat på F&S så har det nästan bara blivit Gym, men från och med denna veckan så har jag börjat på Spinning.
Det tog väldigt lång tid att komma igång med de, men när man väl hade byggt p sitt årskort så att man kunde köra även S
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 08:40Tack för svar, Sandra......
Det blev jobb, såklart och på söndag ska jag jobba igen så vi får se när jag kan få till ett Ki-yogapass.
Tack för svar, Sandra......
Det blev jobb, såklart och på söndag ska jag jobba igen så vi får se när jag kan få till ett Ki-yogapass.
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 14:39Tränar ganska blandat och utgår i första hand ifrån lämpliga tider. Pendlar till jobbet så allt som börjar före 18 går bort... Men i första hand riktar jag in mig på pass som har intensitetsnivå mellan medel och intensiv, dvs stationspass, 75-minutare och
Tränar ganska blandat och utgår i första hand ifrån lämpliga tider. Pendlar till jobbet så allt som börjar före 18 går bort... Men i första hand riktar jag in mig på pass som har intensitetsnivå mellan medel och intensiv, dvs stationspass, 75-minutare och
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 18:04Ann;
Jag är värd! Står en kväll i veckan i receptionen, 18.40-21.40, men tränar då själv en utav de timmarna, samt ställer upp på övriga arrangemang i mån av tid. Som funktionär får man ett rikskort, gäller normalt på allt den egna föreningen har att erb
Ann;
Jag är värd! Står en kväll i veckan i receptionen, 18.40-21.40, men tränar då själv en utav de timmarna, samt ställer upp på övriga arrangemang i mån av tid. Som funktionär får man ett rikskort, gäller normalt på allt den egna föreningen har att erb
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 20:10Ann,
även jag är värd. Ett pass per vecka, måste vara 30-45 minuter innan passet. Vara med på passet, sköta musik, vara redo om ngn blir skadad, läsa information och moppa golvet. Tillbaka får jag av föreningen kläder, träningskort på samtliga aktiviter,
Ann,
även jag är värd. Ett pass per vecka, måste vara 30-45 minuter innan passet. Vara med på passet, sköta musik, vara redo om ngn blir skadad, läsa information och moppa golvet. Tillbaka får jag av föreningen kläder, träningskort på samtliga aktiviter,
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 21:20Tack för svaren Emelie och Sandra! Det verkar ju onekligen spännande och de har en infokväll för intresserade i november här i Linköping som jag nog får pallra iväg mig på då!
Tack för svaren Emelie och Sandra! Det verkar ju onekligen spännande och de har en infokväll för intresserade i november här i Linköping som jag nog får pallra iväg mig på då!
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 21:40Nu blev ju även jag intresserad! 😀 Kanske ska kolla upp det själv....;)
Nu blev ju även jag intresserad! 😀 Kanske ska kolla upp det själv....;)