Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 10:27Jag tränar medel på måndagar.
Skivstång på tisdagen.
Step och sen ett danspass onsdagar, och medel på torsdagarna.Jag är nybörjare, så det räcker än så länge. Tror jag. 😉
Jag tränar medel på måndagar.
Skivstång på tisdagen.
Step och sen ett danspass onsdagar, och medel på torsdagarna.Jag är nybörjare, så det räcker än så länge. Tror jag. 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 10:27Malou, har du ingen vilodag? (#)
Malou, har du ingen vilodag? (#)
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 10:28Malou, har du ingen vilodag? (#)
Malou, har du ingen vilodag? (#)
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 15:55Medelgympa (60 min) på måndagar, Skivstång (75 min) tisdag och torsdag. Sedan blir det medelgympa (75 min) varannan lördag. Däremellan är det löpning ute som gäller, lite mer efter humör och väder.
Medelgympa (60 min) på måndagar, Skivstång (75 min) tisdag och torsdag. Sedan blir det medelgympa (75 min) varannan lördag. Däremellan är det löpning ute som gäller, lite mer efter humör och väder.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:02Mestadels intensiv, 60 eller 75 minuter 🙂
Mestadels intensiv, 60 eller 75 minuter 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 07:11Jag kör skivstång, core, KiBox1, dans och baspass ibland. Gillar alla dom passen så jag försöker hinna med några ibland mellan gympassen.
Jag kör skivstång, core, KiBox1, dans och baspass ibland. Gillar alla dom passen så jag försöker hinna med några ibland mellan gympassen.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 08:06jag går på danspass, medel, skivstång, aerobics och step, och när jag har en ledig lördag blir det ki balans (men jag är så sällan ledig på lördagar). har gått på ki box några gånger också men sist fick jag så ont i armbågen så jag vet inte om jag ska for
jag går på danspass, medel, skivstång, aerobics och step, och när jag har en ledig lördag blir det ki balans (men jag är så sällan ledig på lördagar). har gått på ki box några gånger också men sist fick jag så ont i armbågen så jag vet inte om jag ska for
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 09:29Ha Ha, anna h, intensiv är i alla fall läskigt jobbigt ibland - jag känner mig aldrig så otränad som då jag går på F&S Intensivpass 😀 Men de är riktigt roliga och ger en riktigt bra genomkörare av _hela_ kroppen (t+) . Jag tyker absolut du ska testa, all
Ha Ha, anna h, intensiv är i alla fall läskigt jobbigt ibland - jag känner mig aldrig så otränad som då jag går på F&S Intensivpass 😀 Men de är riktigt roliga och ger en riktigt bra genomkörare av _hela_ kroppen (t+) . Jag tyker absolut du ska testa, all
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 11:27Jag går på olika baspass för annars får jag ingen träning alls om jag tex går på medel för jag hänger inte med på alla kombinationer.
Var på step en gång och kände mig bara dum när jag stod där och glodde =)Dessutom är det såna köer till medel här i st
Jag går på olika baspass för annars får jag ingen träning alls om jag tex går på medel för jag hänger inte med på alla kombinationer.
Var på step en gång och kände mig bara dum när jag stod där och glodde =)
Dessutom är det såna köer till medel här i st
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 13:23Ki Box och Funk är mina favoritpass. Dem går jag på varje vecka. Sen fyller jag upp med core, step, aerobic och pulsjympa.
Spinning har jag aldrig testat, och känner jag mig själv så lär jag inte göra det heller. Motionscyklar är i mitt tycke det absolut
Ki Box och Funk är mina favoritpass. Dem går jag på varje vecka. Sen fyller jag upp med core, step, aerobic och pulsjympa.
Spinning har jag aldrig testat, och känner jag mig själv så lär jag inte göra det heller. Motionscyklar är i mitt tycke det absolut