Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFriskis & SvettisVad tränar ni på F &S?
You need to log in to create posts and topics.

Jag kör Intensiv och Pulsjympa , Intensiven för att jag vill lägga in en växel till enär medeljympan är lite "klen" emellanåt ( beroende på ledare ) ! dock är det så att tar du ut rörelserna till max ( sträck ut max och sedan överdriver du ) OCH lägger på

Christina: Motionscyklar ÄR det tråkigaste som finns, spinning däremot är något helt annat 😉

Är oxå lite feg för att prova på spinning. Är det inte extremt tungt för benen??

motståndet justerar du själv!
Prova, det är jättekul 🙂

Läste att nån skrev så här om Kibox :
Kibox 1 (mer slag med armar) och Kibox 2 (slag med bena)

Det där är nog väldigt olika från ställe till ställe för där jag går så är Kibox 2 lite mer avancerade kombinationer bara.

okej det låter ju bra men är det liksom lugnt och hårt om vartannat så man hinner lugna ner sig lite emellan?

Var inte rädda att _pröva_ - det värsta som kan hända är att ni hittar en ny favoritträningsform 😉 Kör efter egen förmåga, fråga ledaren om ni är osäker på något och ha kul 😀

Lena: Testa ett baspass där går de lugnare igenom och det är ett lugnare tempo. Ledaren är där för att hjälpa dig,kom i god tid (om du inte ligger ett pass precis före) och be om hjälp med inställningarna. Sedan är det bara att trampa igång. Motståndet v

Nån här som är gyminstruktör på friskis??

Hej Jag går mest på step/ aerobix eller step. Kör lite annat också.