Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 21:42Här har ni en värd till. Jag är jogg-värd och snart servicevärd. Trevligt "extra-knäck" som dock inte ger några kontanter i Helsingborg, men väl träningskort.
Här har ni en värd till. Jag är jogg-värd och snart servicevärd. Trevligt "extra-knäck" som dock inte ger några kontanter i Helsingborg, men väl träningskort.
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 16:20Jag tränar ett vanligt medelpass med lite mer styrka än vanligt. Det finns så många duktiga ledare på Friskishuset i Lund, Pia tycker jag är bäst. Jag kan verkligen rekomendera henne om ni bor i Lund. Bra musik, bra rörelser och lagom jobbigt, tycker jag
Jag tränar ett vanligt medelpass med lite mer styrka än vanligt. Det finns så många duktiga ledare på Friskishuset i Lund, Pia tycker jag är bäst. Jag kan verkligen rekomendera henne om ni bor i Lund. Bra musik, bra rörelser och lagom jobbigt, tycker jag
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 17:26Jag tränar uteslutande på gymmet, dock har det smugit in sig några pass skivstångsgympa då och då. Ett br akomlpement anser jag, väldigt jobbigt dock(H:)
Jag tränar uteslutande på gymmet, dock har det smugit in sig några pass skivstångsgympa då och då. Ett br akomlpement anser jag, väldigt jobbigt dock(H:)
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 10:41Hej!
Tränar ca 3-4 gånger i veckan på friskis. Medel styrka, spinning och vanlig medel är det vanligaste. Ska börja gymma lite med nu, mest för att jag går ibland på lunchpassen och skulle vilja utöka dom lite grann, räknar man bort uppvärmning och stretc
Hej!
Tränar ca 3-4 gånger i veckan på friskis. Medel styrka, spinning och vanlig medel är det vanligaste. Ska börja gymma lite med nu, mest för att jag går ibland på lunchpassen och skulle vilja utöka dom lite grann, räknar man bort uppvärmning och stretc
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:20Imorgon ska återigen på danspasset och hoppas på att det är den nya koreografin som levereras.
Imorgon ska återigen på danspasset och hoppas på att det är den nya koreografin som levereras.
Quote from Sebastian Magnusson on 22 January 2008, 10:04Kul för dig Sandra som iaf kommer in på danspasset. Jag har varit där två gånger och försökt men varenda gång har det varit kö ut genom dörren och platserna tog slut på fem minuter... 🙁 Skulle gå dit tidigare om jag hann men slutar inte jobbet förrän 5
Kul för dig Sandra som iaf kommer in på danspasset. Jag har varit där två gånger och försökt men varenda gång har det varit kö ut genom dörren och platserna tog slut på fem minuter... 🙁 Skulle gå dit tidigare om jag hann men slutar inte jobbet förrän 5
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 22:49Har som mål att prova alla Ki-varianter fram till sommaren: yoga, box, balans och jympa, men än så länge har det bara blivit KI-yoga. Tanken är att gå ett lite lugnare och ett lite tyngre pass per vecka. Baspass och Step 1 funkar bra, dem kommer jag forts
Har som mål att prova alla Ki-varianter fram till sommaren: yoga, box, balans och jympa, men än så länge har det bara blivit KI-yoga. Tanken är att gå ett lite lugnare och ett lite tyngre pass per vecka. Baspass och Step 1 funkar bra, dem kommer jag forts
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 03:00Har främst tränat vanlig medel-gympa, men tänker nu till våren satsa särskilt på medel/puls, och så är jag riktigt intresserad av det nya passet spin/core. Tänker också testa ki-jympa, något som aldrig blivit av. Aerobics är jag inte så intresserad av, in
Har främst tränat vanlig medel-gympa, men tänker nu till våren satsa särskilt på medel/puls, och så är jag riktigt intresserad av det nya passet spin/core. Tänker också testa ki-jympa, något som aldrig blivit av. Aerobics är jag inte så intresserad av, in
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 12:43Oj vad min träning har förändrats sen i april när jag skrev mitt första inlägg! Då gick jag mest på lunchpassen, och dessutom gick jag på bas!
Nu går jag ca 4-5 gånger i veckan på friskis, och bas går jag inte alls på..
Spinning mixat med styrketräning, m
Oj vad min träning har förändrats sen i april när jag skrev mitt första inlägg! Då gick jag mest på lunchpassen, och dessutom gick jag på bas!
Nu går jag ca 4-5 gånger i veckan på friskis, och bas går jag inte alls på..
Spinning mixat med styrketräning, m
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 13:15Försöker snitta ca 5 pass/vecka. (Vi får se hur det går med det när dansen startar igen.)
Kör i huvudsak medelpass samt ett och annat step och station.
Försöker snitta ca 5 pass/vecka. (Vi får se hur det går med det när dansen startar igen.)
Kör i huvudsak medelpass samt ett och annat step och station.