Quote from Guest on 20 October 2011, 09:13Skulle vara intressant med en kommentar från Ekwall, Hägerfors och co på tv 4 (och andra medier) angående detta:
http://www.cyclesport.se/nyheter.asp?lang=sve&newsid=14854&kat=&katnamn=SenasteDet kanske redan finns artiklar om detta i vissa tidningar me
Skulle vara intressant med en kommentar från Ekwall, Hägerfors och co på tv 4 (och andra medier) angående detta:
http://www.cyclesport.se/nyheter.asp?lang=sve&newsid=14854&kat=&katnamn=Senaste
Det kanske redan finns artiklar om detta i vissa tidningar me
Quote from Rasmus Olsson on 20 October 2011, 09:23Han är för obegåvad för att förstå nånting.
Han är för obegåvad för att förstå nånting.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 22:29Undrar hur det ser ut i andra idrotter som t.ex. amerikansk fotboll.
Undrar hur det ser ut i andra idrotter som t.ex. amerikansk fotboll.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 17:38Min åsikt är att de mest tragiska personerna är ni som hela tiden måste peka på andras problem och bli sura så fort någon säger minsta lilla sak där de använder orden cykling och doping i samma sammanhang.
Cykelsporten har problem med doping, så är det.
Min åsikt är att de mest tragiska personerna är ni som hela tiden måste peka på andras problem och bli sura så fort någon säger minsta lilla sak där de använder orden cykling och doping i samma sammanhang.
Cykelsporten har problem med doping, så är det.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:16Det hade varit trevligt om alla följde reglerna inom alla idrotter. Synd att regelbrott bara beivras inom en del idrotter.
Det hade varit trevligt om alla följde reglerna inom alla idrotter. Synd att regelbrott bara beivras inom en del idrotter.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:18David (t+)
David (t+)
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 19:18Ärligt Johan R
Cykelsporten har kommit längst med dopingarbetet...så är det 🙂
Så det fröken Ekvwall och henoms gelikar tjafsar om är ju bara att skratta åt 😀 töntigare människor finns inte.
När Ben Johnson vann sitt 100-metersguld så var 7 av 8 på den s
Ärligt Johan R
Cykelsporten har kommit längst med dopingarbetet...så är det 🙂
Så det fröken Ekvwall och henoms gelikar tjafsar om är ju bara att skratta åt 😀 töntigare människor finns inte.
När Ben Johnson vann sitt 100-metersguld så var 7 av 8 på den s
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 21:16Ärligt Heff
Så är fotboll världens största och mest älskade sport och det finns krafter som jobbar för att komma åt dopingen där med. Ditt sätt att skriva om Ekwall är kasst. Kan tillägga att jag är inget större fan av honom men dina anspelningar är fula
Ärligt Heff
Så är fotboll världens största och mest älskade sport och det finns krafter som jobbar för att komma åt dopingen där med. Ditt sätt att skriva om Ekwall är kasst. Kan tillägga att jag är inget större fan av honom men dina anspelningar är fula
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 06:56Struntar totalt i fotboll och har ingen respekt alls för Ekwall.
Så vad är mina anspelningar Jim ?
Struntar totalt i fotboll och har ingen respekt alls för Ekwall.
Så vad är mina anspelningar Jim ?
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 12:58Varför ger du en person som du inte har någon som helst respekt för och som du verkar ogilla för epitet som "fröken" och "henom"?
Varför ger du en person som du inte har någon som helst respekt för och som du verkar ogilla för epitet som "fröken" och "henom"?