Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:07(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 19:45Kaffe är absolut en drog som är prestationshöjande. Alkohol har också använts profesionellt bla inom boxning för att döva smärta.
Samtidigt tror jag det är svårt att totalförbjuda dopning. Målet måste vara att se till att inte eliten stoppar i sig hälso
Kaffe är absolut en drog som är prestationshöjande. Alkohol har också använts profesionellt bla inom boxning för att döva smärta.
Samtidigt tror jag det är svårt att totalförbjuda dopning. Målet måste vara att se till att inte eliten stoppar i sig hälso
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 19:54Koffein finns inte på listan och jag tror inte att vitamin B12 finns där.
Koffein finns inte på listan och jag tror inte att vitamin B12 finns där.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:02Koffein var reglerat (inom WADA-sanktionerad sport åtminstone) fram till 2004 nivåer över 12mkg/ml blod klassade som dopning.
b12 vet jag inte hur det står till med, men jag skulle vara mycket förvånad om det är reglerat.Min poäng är att jag inte tror
Koffein var reglerat (inom WADA-sanktionerad sport åtminstone) fram till 2004 nivåer över 12mkg/ml blod klassade som dopning.
b12 vet jag inte hur det står till med, men jag skulle vara mycket förvånad om det är reglerat.
Min poäng är att jag inte tror
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:14Ja, men jag trodde att vi pratade om nutid.
Ja, men jag trodde att vi pratade om nutid.