Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Tjenare allesammans! 😀
Hörni vad tyckte ni om årets Marathon? Hur gick det för er? 🙂

Var första gången för mig så har inget att jämföra med men kan säga att jag tyckte det var GALET kul (redan inna på att anmäla mig inför nästa år) i samband med att ja

var också min första mara och jag är jättenöjd. Tyckte dock det var segt på djurgården samt att jag håller med om publikmängden. Hade säkert kapat ngn minut om det hade varit lite mer folk runt banan:) menmen nästa år..eller??

Jag tyckte att TV4:s produktion var ganska bra men reportrarna kanske lite tjatiga!

Absolut mindre publik på många ställen typ runt Kaknäs å ute på Djurgården. Tyckte att det var ganska så skapligt i innerstan ändå trots vädret.
Kan inte kommentera dig Christer ang TV4-produktionen ...för nu var det faktiskt första året (av ca 15..?!) so

Som Kjell säger, väldigt öde ute på djurgården, men upplevde övrig publik som lite mer "på" än vanligt. Kan också berott på att jag var piggare än tidigare år 😉

Kalle: Det berodde säkert också på att vi som stod i publiken var tvungna att hoppa och tjoa för att inte frysa ihjäl. 😀

PERFEKT löpväder enligt mig =)

Håller med att stockholms maraton var grymt bra om man jämför med t ex premiemilen och Kungholmen runt så håller Stockholms marathon mycket hög klass och publik var grymma MED alla hejande människor och alla nationaliter!

Låt mig säga som Schartznegger s

Var det med i samband med avlandet?

Perfekt väder, jättetrevlig bana, underbara funktionärer (L). Det var lite trångt på flera ställen, ex. ute på Gärdet. Jag fick sicksacka mycket men det blir väl så när man gör debut som oseedad. Jag trodde inte jag skulle ha glädje av duscharna, men de v

12